Met PDA een PC besturen.

Pagina: 1
Acties:

• Grimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-01 11:39
Weet iemand of het volgende mogenlijk is:

Ik wil met een PDA met blue tooth de controle over een PC kunnen overnemen.
Dat wil zeggen dat ik bijvoorbeel programma's kan starten enzo op de pc van afstand (PDA gaat dienst doen als soort afstandsbediening).

Weet iemand of dit reeds mogenlijk is? Ooit mogenlijk gaat worden (vast wel... maar hoe snel?)?

Zijn hier misschien speciale programmatjes voor te krijgen op de PDA?

Grim

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 26-02 17:43
Ja PocketVNC geloof ik. Is compatible met gewone VNC voor Windows.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• KeeZ
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 25-04-2022

KeeZ

Deze plek is te koop.

eX-Grimreaper schreef op 26 September 2003 @ 23:23:
Weet iemand of het volgende mogenlijk is:

Ik wil met een PDA met blue tooth de controle over een PC kunnen overnemen.
Dat wil zeggen dat ik bijvoorbeel programma's kan starten enzo op de pc van afstand (PDA gaat dienst doen als soort afstandsbediening).

Weet iemand of dit reeds mogenlijk is? Ooit mogenlijk gaat worden (vast wel... maar hoe snel?)?

Zijn hier misschien speciale programmatjes voor te krijgen op de PDA?

Grim
Of je zou naar een grootschaliger oplossing zoals Terminal Server -of nog uitgebreider- citrix moeten kijken.... dan kan je ook echt de 'programma's' op je PC starten... alleen of dat met blue-tooth mogelijk is, daar kan ik je geen antwoord over verschaffen...

Deze plek is te koop.

• OverSoft
  • Registratie: December 2000
  • Nu online
Een vriend van mij heeft een N10 en die heeft er een programmaatje opstaan die via IR alles kan besturen. Het wordt een soort Philips Pronto en dat is best een goeie oplossing (het programmaatje kan ook bluetooth aan trouwens, ik zal eens vragen welk prog dit is)

• Grimmie
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 07-01 11:39
Bestaat er misscien een soort Sub7 of enig ander hacker programma voor de PDA??

Wat gewoon te installeren is, en waarmee je dan als ware de PC hackt, en de controle over neemt?

Verwijderd

Kan ik hier dan ook fullscreen winamp mee besturen ??
weet iemand dit?
Pagina: 1