Forum kleuren suggestie

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
't Is maar een kleine suggestie:

Het verschil in zwart en donker blauw is maar moeilijk te onderscheiden mbt bezochte links en niet bezochte links. Persoonlijk zou ik het heel fijn vinden als dit onderscheid duidelijker wordt gemaakt. Ik moet nu bijv zeer goed kijken of ik page 6 van een onderwerp al gezien heb ook omdat het maar 1 getal betreft.

Enneh... zoals ik al zei... het is maar een suggestie..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-07-2024
* BasieP heeft het liefst GEEN onderscheid tussen beide...

ziet er alleen maar bagger uit.. en een echte nerd klikt toch alles aan wat hem interesseerd

verder is het niet verkeerd om nadat je gepost heb nog een keer het topic te bekijken, want wie weet reageren er wel mensen op jouw post

[ Voor 3% gewijzigd door BasieP op 26-09-2003 22:46 ]

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 27-09 21:29

Tux

Dit is al vele malen gesuggereerd. Moet je maar eens zoeken in LA naar kleurverschil linkjes ofzo.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MikeN
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 01-10 17:47
* MikeN wil wel meer onderscheid.

Ik wil meestal wel weten welke topics ik al heb gelezen (en bagger vond :P) en welke niet. Kijken of iemand gereplied heeft doe ik wel bij m'n userid search :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• NightMare
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 22-09 15:35
Ja maar ik heb zoiets als van een topic 1 of 2 nieuwe pages erbij zijn gekomen kan ik weer ff lekker gaan lezen. Als er maar 1 of 2 nieuwe reply's bij zijn gekomen dan ben er binnen 5 seconden alweer mee klaar. Vind het gewoon fijn om even een tijdje op een bepaald topic te concentreren en daar mee bezig te zijn...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

Ik denk dat je moet wachten op een nieuw forumtemplate (vorige week hier nog besproken), want er is nog steeds sprake van het feit dat de Frontpage layout min of meer gelijk wordt getrokken naar de Backend (lees: GoT) layout...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• SmartDoDo
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 02:21

SmartDoDo

Woeptiedoe

NightMare schreef op 26 september 2003 @ 22:56:
Vind het gewoon fijn om even een tijdje op een bepaald topic te concentreren en daar mee bezig te zijn...
Ik mis de bedoeling van deze opmerking even :? Sommige onderwerpen vereisen inderdaad enige aandacht, maar wat heeft dat met een duidelijk verschil in wel/niet bezochte links te maken?

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 01-10 21:37
Een tijdje geleden was over dit onderwerp nog een topic in React Bugs en Featurerequests, namelijk dit topic: [rml][ TPL] Visited link-kleur aanpassen?[/rml].
Hier staan onder andere een aantal argumenten waarom er niks gaat veranderen, maar ook nog iets anders wat voor de meeste mensen handig kan zijn.

Namelijk een manier om je eigen visited link-kleur te maken, een mooie uitleg van Rataplan laat precies zien hoe je het moet doen en ik kan bevestigen dat het werkt: [rml]Rataplan in "[ TPL] Visited link-kleur aanpassen?"[/rml]

Er was ook nog een recenter topic over dit onderwerp, maar in dit topic werden een aantal oplossingen aangeboden die in mindere mate in dat nieuwere topic aan bod kwamen, dus vandaar dat ik dit topic als mooier voorbeeld vond dienen :)

The devil is in the details.

Pagina: 1