Toon posts:

Probleem met POV fx 5200

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een probleempje met mijn geforce fx 5200 van point of view: het video capture gedoetje wil niet starten

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cyberstuffhost/forum/fx5200_video_capture.JPG

Ligt dit aan XP of is de kaart gewoon niet goed? :| Ik heb de nieuwste driver van de site van NVidea gedownload maar ik krijg hetzelfde resultaat als met de drivers van de originele cd.

[ Voor 22% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 22:07 ]

• bratos
  • Registratie: December 2001
  • Laatst online: 09-12-2025

bratos

Meh.

de POV fx 5200 heeft geen video in. de bent het verkeerde Nvidia spul aan t installeren.
dat WDM gedoe zorgt voor een error als ie niet op de kaart zit.
Denk ik zo.
Detonators mischien?

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
bratos schreef op 26 September 2003 @ 22:19:
de POV fx 5200 heeft geen video in. de bent het verkeerde Nvidia spul aan t installeren.
dat WDM gedoe zorgt voor een error als ie niet op de kaart zit.
Denk ik zo.
Detonators mischien?
En of ie een video in heeft, kzal t ff op de site van de fabrikant opzoeken.

hier is ie, t staat zelfs op de doos, en in de handleiding, en op de cdrom... :
http://www.pointofview-on...24/products/fx/fx5200.php

[ Voor 17% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 22:26 ]

• bratos

bratos

Meh.

hm er staat "optional". (die die ik gezien heb hadden het niet iig)
Wat je kan proberen id detonators installeren van de bijgeleverde cd, en daarna de WDM capture drivers , OOK vanaf de cd.
Ik dacht dat er compatibiliteitsissues waren tussen verschillende versies.

eerst kijken dan zeiken

• Mojo
  • Registratie: Augustus 2003
  • Laatst online: 01-08 09:01

Mojo

The Power Within

Op mijn kaart heb ik geen TV-in in elk geval. Heb je al geprobeerd een meeltje naar POV te sturen?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
bratos schreef op 26 september 2003 @ 22:29:
hm er staat "optional". (die die ik gezien heb hadden het niet iig)
Wat je kan proberen id detonators installeren van de bijgeleverde cd, en daarna de WDM capture drivers , OOK vanaf de cd.
Ik dacht dat er compatibiliteitsissues waren tussen verschillende versies.
Optional.... Als dat zo is dan heeft de computerboer mij de verkeerde doos meegegevn denk ik, als hij niet op de kaart zit dus.

Ik zal de drivers van de CD even installeren, ik hoop dat het lukt. Gezien ze ws. ouder zijn kan windhoos daar moeilijk over gaan doen :(

[ Voor 27% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 01:15 ]

• bratos

bratos

Meh.

Heb je er ook zo'n 4-to-1 verloopje bij gehad dan, met 2x svideo en 2x composiet?

edit: Zoiets?
Afbeeldingslocatie: http://www.magic-pro.com.hk/product/img/1%20To%204%20Cable%20(VIVO)_s.JPG

[ Voor 41% gewijzigd door bratos op 26-09-2003 22:36 ]

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
bratos schreef op 26 September 2003 @ 22:35:
Heb je er ook zo'n 4-to-1 verloopje bij gehad dan, met 2x svideo en 2x composiet?
Nope, dr zit all1 een composiet aansluiting op de kaart, hiervoor kreeg ik n kabeltje van 1,5 mtr tulp->tulp.

• bratos

bratos

Meh.

als je aanluitin op je vgakaart iets is met slechts 4 pinnen (en stukkie plastic in t midden) dan heb je geen vivo. vivokaarten hebben dr n stuk of 7, 8

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
bratos schreef op 26 september 2003 @ 22:37:
als je aanluitin op je vgakaart iets is met slechts 4 pinnen (en stukkie plastic in t midden) dan heb je geen vivo. vivokaarten hebben dr n stuk of 7, 8
vaag maar wa is t dan? op de doos staat w / tv / dvi maar zou het dan toch een tv-out zijn dan? Lijkt me sterk, want die worden geinstalled met de detonator drivers (bij mn geforce 4 mx 440 tenminste)

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

hij heeft alleen TV out en DVI.

Hij is er ook met ViVo maar dat is niet de versie die jij hebt. Je hebt wel de capture drivers geinstalled, maar er is geen hardware om te capturen. Daarom kan het apparaat niet gestart worden.

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 26 September 2003 @ 22:44:
hij heeft alleen TV out en DVI.

Hij is er ook met ViVo maar dat is niet de versie die jij hebt. Je hebt wel de capture drivers geinstalled, maar er is geen hardware om te capturen. Daarom kan het apparaat niet gestart worden.
Aha, das logisch ja. Leuke figuren van de pc-shop, als ze niet eens weten wat ze verkopen....

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 22:48:
[...]
Aha, das logisch ja. Leuke figuren van de pc-shop, als ze niet eens weten wat ze verkopen....
Niet echt .... even mee terug gaan dan? :)

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
dreeke schreef op 26 September 2003 @ 22:49:
[...]

Niet echt .... even mee terug gaan dan? :)
Maar wat het vage is, als ik de wdm rotzooi dr vanaf gooi, opnieuw opstart komt ie met dit schermpie:

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cyberstuffhost/forum/fx5200_vaag.JPG
en
Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/cyberstuffhost/forum/fx5200_vaag2.JPG
en nog wa andre dingen die ie nieuw ziet.
Komt dit omdat ie de drivers van de vorige install nog ziet ofzo ? Of denkt ie dat ie een VIVO heeft die ie eigenlijk niet heeft 8)7

[ Voor 21% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 23:00 ]

• bratos

bratos

Meh.

ik denk het wel. omdat je het in feite gefroceerd hebt? 8)7 :?

probeer nu eens een herstelpunt terug te zetten van voordat je de WDM ging istalleren. Dan zou dit wel wegblijven.

eerst kijken dan zeiken

Verwijderd

Topicstarter
bratos schreef op 26 September 2003 @ 23:46:
ik denk het wel. omdat je het in feite gefroceerd hebt? 8)7 :?

probeer nu eens een herstelpunt terug te zetten van voordat je de WDM ging istalleren. Dan zou dit wel wegblijven.
Bah, systeemherstel heeft helaas niks geholpen :( . Ik zal eens proberen een andere gfx kaart erin te zetten, en dan de FX5200 weer.

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 01:17 ]

• Mojo

Mojo

The Power Within

Je zou ook ff kunnen formatteren. En je zou ook nog even kunnen kijken naar het aantal pinnetjes op de TV aansluiting, hoeveel zijn het er? Bij mij zijn het er ff kijken 5, 4 ronde en 1 vierkante. Misschien is er een productie fout gemaakt ofzo :?

X-Life Lanparty Core i9 9900K @ 5Ghz, RTX3080, 16GB, Gigabyte Z390, Custom EK Waterloop

Verwijderd

Topicstarter
sokje schreef op 27 September 2003 @ 08:16:
Je zou ook ff kunnen formatteren. En je zou ook nog even kunnen kijken naar het aantal pinnetjes op de TV aansluiting, hoeveel zijn het er? Bij mij zijn het er ff kijken 5, 4 ronde en 1 vierkante. Misschien is er een productie fout gemaakt ofzo :?
Ik heb nou de WDM drivers geuninstalled, opnieuw opgestart, en windows ziet niks meer!

Dat ik daar niet eerder aan gedacht heb 8)7

[ Voor 4% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 01:18 ]

• Mojo

Mojo

The Power Within

Dus de conclusie is: Geen ViVo kaart, maar alleen TV-Out
offtopic:
PS: Wil je in gewoon Nederlands praten, dat is wat makkelijker voor ons.

Verwijderd

Topicstarter
sokje schreef op 27 September 2003 @ 08:28:
Dus de conclusie is: Geen ViVo kaart, maar alleen TV-Out
offtopic:
PS: Wil je in gewoon Nederlands praten, dat is wat makkelijker voor ons.
Maar hoe krijg ik de TV-Out dan aan de praat? Nu ziet ie helemaal nix wat op een TV-Out lijkt :?

offtopic:
Ik heb het ff verbeterd, nu lijkt het wat meer op ABN ;)

• Mojo

Mojo

The Power Within

Al geprobeerd op alleen een TV aan te sluiten en geen monitor en dan op te starten? Dan zou je op je TV beeld moeten krijgen. Als het goed is ok in windows, maar dat weet ik niet zeker. Om je TV te gebruiken met monitor, kan je nView gebruiken of TV-Tool.

Verwijderd

Topicstarter
sokje schreef op 28 september 2003 @ 11:49:
Al geprobeerd op alleen een TV aan te sluiten en geen monitor en dan op te starten? Dan zou je op je TV beeld moeten krijgen. Als het goed is ok in windows, maar dat weet ik niet zeker. Om je TV te gebruiken met monitor, kan je nView gebruiken of TV-Tool.
Dat zal ik zo eens proberen, ben benieuwd!

[ Voor 18% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 01:19 . Reden: 100 :D ]

Verwijderd

Topicstarter
Helaas, nview ziet geen TV.

Echter heb ik enkele dagen na de aanschaf de kaart geruild omdat de fan érg veel herrie maakte, wat niet te verhelpen was zonder de garantie te bemoeilijken. Hierna heb ik een andere kaart gekregen, zover k weet met een andere TV-out aansluiting (S-video), welke goed werkt!

[ Voor 70% gewijzigd door Verwijderd op 10-10-2004 01:21 ]

Pagina: 1