Ik heb me pc geupgrade en nu wil ik net een cd'tje gaan writen op 4x600 dat duurde voorheen altijd 15 min maar nu duurde dat zelfde cd'tje opeens 40 min. Wat is er aan de hand?
Verwijderd
Als je nou eens vertelt wat je hebt geupgradeOp zondag 03 december 2000 11:56 schreef kruitje het volgende:
Ik heb me pc geupgrade en nu wil ik net een cd'tje gaan writen op 4x600 dat duurde voorheen altijd 15 min maar nu duurde dat zelfde cd'tje opeens 40 min. Wat is er aan de hand?
gebruik je easy cd creator? check dan ff of hij alleen op 'kopieren' staat ipv 'kopieren en testen', dat scheelt nl een factor 2
Verwijderd
Wat heb je gebrand ?!?
als je veel verschillende files hebt gebrand kan het namelijk klopopen.. robeer een keertje een isotje te branden
als je veel verschillende files hebt gebrand kan het namelijk klopopen.. robeer een keertje een isotje te branden
Verwijderd
welke software gebruik je nou?
ik raad je aan om er Nero op te zetten. Dat werkt altijd perfect. Op mijn werk ('s zaterdags) merk ik vaak dat adaptec dus zulke geintjes (zoals jij meemaakt) vaker flikt. Adaptec zelf adviseert het volgende:
-Hang de cd-romspeler/Dvd-speler samen met de harddisk aan 1 dezelfde kabel (als de HD udma66 is, dan mag er dus wel een udma33-cd-romspeler aanhangen)->primary controller
-de brander moet dan apart aan een normale 40-aderige IDE-kabel als secondary.
ik raad je aan om er Nero op te zetten. Dat werkt altijd perfect. Op mijn werk ('s zaterdags) merk ik vaak dat adaptec dus zulke geintjes (zoals jij meemaakt) vaker flikt. Adaptec zelf adviseert het volgende:
-Hang de cd-romspeler/Dvd-speler samen met de harddisk aan 1 dezelfde kabel (als de HD udma66 is, dan mag er dus wel een udma33-cd-romspeler aanhangen)->primary controller
-de brander moet dan apart aan een normale 40-aderige IDE-kabel als secondary.
Mijn Philips brandt slechts op 2x als ik een slecht merk CDR gebruik. Bij betere merken fikt ie sneller...
Ryzen9 5900X; 16GB DDR4-3200 ; RTX-4080S ; 7TB SSD
Wel ff goed gekeken of simulatie aan staat? Dan is het logisch dat ie 2x zo lang er over doet!!!
Intel I7, 32 GB DDR3, Nvidia Geforce 570GTX, 250 Gb SSD
Hij maakt eerst een image op je HD daarna test tie het branden en als dat allemaal ok is brand tie em weg. Je moet nu dus "on the fly" wegschrijven en "create image" uitzetten. En er moet ook een optie zijn dat tie hem niet eerst gaat testen. Ik weet niet hoe je dat doet in het programma maar naar bovenstaande kreten moet je gaan zoeken in de "settings".
nVENTIV
Pagina: 1