ik moet via een php file een ander php bestand aanroepen en dat script moet zich zelf 10-20x runnen met 2 variabele
heb het geprobeerd met cookies te zetten. dit lukt alleen de 1ste keer dus dat is geen oplossing
dus ik roep het bestand aan dmv blah.php?functie=test. en daarna moet
blah.php?functie=lees?doel=local 10-20 x draaien
ik kan hierbij de eerste variabele wel lezen maar de 2e niet.
voorbeeld zit nu thuis. probleem is op het werk maar zo uit het hoofd
aanroepen van het php bestand gaat dmv van een href blah.php?functie=$lees?doel=$local
als ik nu doe echo $functiei krijg kik de gewenste waarde maar bij echo $doel blijft de string leeg
had het met die & al geprobeerd. maar de doel=$local zijn beide array's wil dus in 1 keer de array $local doorgeven aan blah.php ik roep dus blah.php aan uit blah.php
beide zijn geen globale variabele
heb het geprobeerd met cookies te zetten. dit lukt alleen de 1ste keer dus dat is geen oplossing
dus ik roep het bestand aan dmv blah.php?functie=test. en daarna moet
blah.php?functie=lees?doel=local 10-20 x draaien
ik kan hierbij de eerste variabele wel lezen maar de 2e niet.
voorbeeld zit nu thuis. probleem is op het werk maar zo uit het hoofd
aanroepen van het php bestand gaat dmv van een href blah.php?functie=$lees?doel=$local
als ik nu doe echo $functiei krijg kik de gewenste waarde maar bij echo $doel blijft de string leeg
had het met die & al geprobeerd. maar de doel=$local zijn beide array's wil dus in 1 keer de array $local doorgeven aan blah.php ik roep dus blah.php aan uit blah.php
beide zijn geen globale variabele
[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 21:41 ]