Probleem

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

• DhoTjai
  • Registratie: September 2003
  • Niet online
Ok, ik had al een eerdere topic over mijn monitor die soms zomaar op standby slaat terwijl de pc gewoon doordraait, ik heb nu een 550 watt voeding gehaald, alle power options op never, in bios Suspend off in always on gezet, half on all errors uitgezet, power options in bios disabled, ik weet nu echt niet meer wat het kan zijn, nu mijn agp aparture size van 64 naar 128 mb gezet (3d kaart is 128 mb agpx8) en AGP Fast write uit gezet.

enige ideen? (nee de monitor is niet kapot met een geforce 2 MX pci heb ik nergens last van) :(

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 20:25
Lekker duidelijke topic titel! En waarom maak je een nieuw topic aan als het oude noch actief is?

Problemen met gf4ti4200 monitor

[ Voor 77% gewijzigd door kwiebus op 26-09-2003 20:53 ]

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Dan ligt het toch voor de hand dat de videokaart mankementen toont... En wat heeft een andere voeding nou te maken met de soort monitor? Voor zover ik het weet kan je je monitor voeding niet meer aansluiten op je pc voeding

• DhoTjai
  • Niet online
ah sorry kwiebus ik zag hem niet meer staan, maar mijn videokaart kan het niet zijn, heb er al 3x ingeruild (2x gf FX 5200, ati radeon) die allemaal dit probleem hadden daarom weet ik echt niet wat het is

• Kijoki
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 29-11-2016
Misschien je mobo die gekke streken uithaalt? Want als je zegt dat je pci videokaart het wel goed doet dan kan het toch zijn dat er iets met je agp slotje is.. Alhoewel ik er niet veel verstand van heb... Heb je geprobeerd je monitor bij een andere pc te testen??

• DhoTjai
  • Niet online
nee ik ken niemand bij wie ik kan testen, maar deze mobo heb ik pas 2-3 maanden ik zal proberen of ik hem morgen kan "ruilen" want ik word hier echt gek van ;(

• dion_b
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 00:36

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

DhoTjai,

Er is geen reden om niet verder te gaan in je eerdere topic. Dit wordt als crossposten beschouwd en mag dus niet. Hij gaat dan ook op slot, je kunt het best een samenvatting van wat je hier gepost heb gekregen daar posten en dan verder gaan.

Verder is dit echt een bar slechte topictitel (terwijl de vorige niet slecht was voor je allereerste topic). Ga dus voortaan ook wat titel betreft verder waar je toen gebleven was. Tips nodig? Kijk eens onder topictitel in de GoT Huisregels

/crosspost - dicht

Oslik blyat! Oslik!

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.