Toon posts:

HELP PLEASE

Pagina: 1
Acties:
  • 51 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Als ik mijn comp een half uurtje laat draaien begint ie uit zichzelf mailtjes te versturen????? Hierdoor wordt mijn virusscanner (Norton scanner2003) geactiveerd en begint de mailtjes te scannen waarop ik voor elk mailtje een foutmelding krijg omdat het niet vezonden kan worden. Het vreemde is dat de e-mail adressen waar ze naar toe gestuurd worden die ken ik helemaal niet. Nu heb ik al meerdere malen een virusscanner er overheen gehaald de norton en via het net maar nix help weet iemand een oplossing........

thnx Ron

• Tux
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 02-09 06:49

Tux

Het is niet de bedoeling dat je op dit forum topictitels gebruikt die uppercase zijn, het is ook niet de bedoeling dat je een nietszeggende topictitel neemt.

Je vermeldt ook niet welke e-mail client je gebruikt.

The NS has launched a new space transportation service, using German trains which were upgraded into spaceships.

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Welke virusscannner via het net en welke update van norton heb je. zelf downloaden ipv liveupdate scheelt ook een versie of 2. AdAware al gedraaid.

Oftewel, weesduidelijk wat je al gedaan hebt en wat niet.

• Billie
  • Registratie: Januari 2003
  • Laatst online: 03-09 20:11
Je zou ook kunnen scannen via http://housecall.trendmicro.com :)

• FastBunny
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 12:47

FastBunny

Give it the Works !

Welkom @ GoT
We zijn geen helpdesk, maar mensen die elkaar helpen.
Vermeld altijd duidelijk je probleem, wat je gedaan hebt. En neem de FAQ's door. En de Topics bovenaan in de forums. De zogenaamde Sticky topics :)

En mag ik je tevens feliciteren met het bemachtigen van een virus of spam programma op je computer ;)

Server: Dell PowerEdge R610, 48GB DDR3 1333MHz, 3 x 4TB IronWolf RAID5, Dell H700, VMware ESXi 6.0
Laptop: Dell Latitude E6510, Intel i5-560m, 8GB RAM, 128GB Samsung SSD, 250GB 7200rpm, 15.4" WUXGA FHD
PSN: FastBunny_NL

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15:10

mutsje

Certified Prutser

doe alleereerst eens windows update zodat je systeem van de laatste critical and necesary patches voorzien is. Ga daarna je hele systeem eens scannen. Grote kans dat je een known virus in je system hebt.

Verwijderd

update je norton eerst even...

• bonetone
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 19:35

bonetone

2B Silver Sonic

is er al iets gelukt >:)

• Race Eend
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 17-12-2023
Lijkt een stel prachtige virussen. Om je contactpersonenlijst een beetje te vriend te houden (ja zij krijgen nu allerlei spam) en totaal van je probleem af te komen, raad ik je aan om een schone windows installatie te doen, want dit ga je met een paar windows updates niet goed krijgen vrees ik.. :(

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

Neem eens de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten :)

De titel van deze topic voldoet namelijk totaal niet en de topicstart an sich rammelt ook nog aan alle kanten.
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.