Toon posts:

Gezocht CD Planet ADSL met Nokia Wireless MW1112

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben op zoek naar de installatiecd van een Nokia wireless modem voor ADSL.
Het gaat om het type MW1112. Ik ben de cd kwijtgeraakt en nu ik een nieuwe pc heb aangeschaft, heb ik die cd weer nodig. Al 10+ uur met helpdesken van Planet en KPN aan de lijn gehangen ($ :(), maar die kunnen geen cd opsturen of iets dergelijks. Nu ben ik dus benieuwd of iemand hier dezelfde modem heeft en een kopie wil maken. Uiteraard word dit vergoed.

Alvast bedankt

Verwijderd

Topicstarter
Please? _/-\o_

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Zoek ff drivers op het internet bij Nokia.

• Marcus Aurelius
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 03-10-2023
Ik kon de drivers niet vinden op de site van Nokia, maar KPN gebruikte tot 1-11-2002 ook de Nokia MW1112 Wireless.

Drivers zijn hier te vinden: http://www.kpnadsl.com/support/downloads_wireless.html

Zie ook afbeelding 20 in Software installatie WLAN modem.doc in het zipje.

Oops :X BackSlash32 wijst mij erop dat dit de firmware is. Sorry :/

[ Voor 12% gewijzigd door Marcus Aurelius op 27-09-2003 12:16 ]

In the end nothing really matters.

• alt-92
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

das de modem firmware, niet de kaart...

[ Voor 3% gewijzigd door alt-92 op 27-09-2003 12:09 ]

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Topicstarter
Drivers had ik ook al geprobeerd bij Nokia. Wat dat betreft verlenen die dus helemaal al geen service. KPN site heb ik ook helemaal gehad. Zit dus te hopen dat iemand de cd voor me wil kopieren.

Verwijderd

Volgens mij heb je helmaal geen drivers nodig, probeer eens de firmware-update te installeren en dan volgens de manual als DHCP-server op te zetten. Enige nadeel is dat je de configuratie helemaal handmatig moet doen
Pagina: 1