Het gaat om het volgende voorbeeld stukje XML (data slaat nergens op maar het gaat om het idee):
Weet iemand hoe ik dit in ASP kan aanmaken m.b.v. een MSXML.DOMDocument. Hier zijn ook nog 's verschillende versies van begrijp ik van zulke objecten. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het lukt me wel om een document te creeren e.d. maar weer niet met die properties en die childnodes dan weer. Kan iemand mij dit uitleggen en welk object ik moet gebruiken en waarom dan wel?
XML:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
| <Bibliotheek naam="HBB" Lokatie="Weetikveelweg"> <Boeken weetikveel="8" weetikveel2="9"> <Boek> <Schrijver>J. Wolkers</Schrijver> <Schrijver>S. Vestdijk</Schrijver> </Boek> <NogMeerInfo>4040</NogMeerInfo> </Boeken> </Bibliotheek> |
Weet iemand hoe ik dit in ASP kan aanmaken m.b.v. een MSXML.DOMDocument. Hier zijn ook nog 's verschillende versies van begrijp ik van zulke objecten. Ik zie door de bomen het bos niet meer. Het lukt me wel om een document te creeren e.d. maar weer niet met die properties en die childnodes dan weer. Kan iemand mij dit uitleggen en welk object ik moet gebruiken en waarom dan wel?
[ Voor 16% gewijzigd door curry684 op 26-09-2003 21:17 . Reden: pompom indentering en zo :) ]
Not all chemicals are bad. Without hydrogen or oxygen, for example, there would be no way to make water, a vital ingredient in beer.