Toon posts:

Brander Gezien Als Cd Rom Speler?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo mensen,ik heb een brander gekocht:
Plexwriter 24/10/40A
Word herkend door windows 2000
maar k open cd creator en dan staat er:
er is geen recorder aanwezig
de brander word dus neit gezien als brander maar als cd rom speler
hij speelt trouwens wel gewone cd`s af...
Kunnen jullie mij helpen?

• Noork
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
eh welke versies software? heb je alle updates gedaan?

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:39
Duw eens een CDR in de drive?
Als WinXP dan nogsteeds geen CDR-drive ziet, is er inderdaad iets mis. Mischien zijn er speciale drivers te krijgen?

• zetje01
  • Registratie: Augustus 1999
  • Laatst online: 01:06
Had je eerst een andere brander in je pc?

Verwijderd

Topicstarter
jah ik had eerst een philips 1200 series dingetje en die deed het helemaal niet maar hoe kom k aan die updates?

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 21:31

Nakebod

Nope.

Als de software nog van die philips brander is, dan moet je die eerst verwijderen, en dan van je "nieuwe" brander de software installeren.
Bijgeleverde software is merk/type gebonden

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• TERW_DAN
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

TERW_DAN

Met een hamer past alles.

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 18:49:
jah ik had eerst een philips 1200 series dingetje en die deed het helemaal niet maar hoe kom k aan die updates?
Als je dezelfde versie gebruikt als bij die Philips werkt het zeker niet. Gewoon even de bijgeleverde nero geburiken. werkt perfect icm die plextor.

• Laurent
  • Niet online
Probeer eerst even een nieuwe versie van je brandsoftware. Probeer desnoods even Nero te downloaden, daarvan is de trial gratis, dan weet je iig. dat 't werkt. (Nero is best up-to-date)

Hier wordt mijn Lite-On 12x writer ook in apparaatbeheer van Windows 2000 aangegeven als een normale DVD/CD-Rom drive, in Windows zelf is er niks te vinden over een writer. Ik kan wel gewoon branden, zonder omwegen ofzo; 't werkt direct.

Verwijderd

Topicstarter
heo kan k die software van philips dan verwijderen..? en die brander had k op tweakers gekocht zonder software

Verwijderd

Topicstarter
i kzal die nero ff proberen heb toevallig een oude liggen hier van een andere brander:)

• Laurent
  • Niet online
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 18:52:
heo kan k die software van philips dan verwijderen..? en die brander had k op tweakers gekocht zonder software
Je gebruikt dus Easy CD Creator? Gewoon via add/remove software in je Config Panel/Configuatiescherm. Vervolgens gewoon nieuwe brandsoftware installeren; b.v. Nero, zoals al eerder werd gezegd. :) Nero enzo kan je allemaal op de frontpage vinden, in de Meuktracker.

Ik raad je trouwens wel aan om de nieuwste versie te downloaden. Als je een oude versie pakt, die b.v. bij een andere drive gebundeld is, heb je een grote kans dat deze niet werkt met je PleXtor. Gewoon de nieuwste downloaden dus.

[ Voor 19% gewijzigd door Laurent op 26-09-2003 18:55 ]

Verwijderd

Topicstarter
Is Nero 5.0 Goed?

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb die nero geinstalld maar deze zegt dat k die ahet alleen op de brnder doet war de bij is meegeleverd

• Rashann
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-01 22:01

Rashann

Zoek de hond...

www.ahead.de

Laatste demo downloaden... de versie die je hebt werkt alleen met een ander type brander (Philips/LiteOn/etc) omdat die gebundeld was...

Begrijpend lezen blijft moeilijk he?

If nothing is written below, I was the last to reply...

• dreeke
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 31-10-2025

dreeke

outdated icon

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 19:02:
Ik heb die nero geinstalld maar deze zegt dat k die ahet alleen op de brnder doet war de bij is meegeleverd
Dt komt omdat udie nero bij een ander merk branderg elevrd is

Bij gebrek aan uw reclame staat hier mijn handtekening.

Verwijderd

Topicstarter
Het Probleem is opgelost ik heb een nero van ieman gelend een gewone en hij doet het perfect dank jullie wel:)
Pagina: 1