Toon posts:

[Get File Size] geeft soms geen bestandsgrootte *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Waarom lukt het niet altijd om achter de filesize van een bestand te komen met de app GFS?

Moet iemand de size van een file (bv picture) speciaal aangeven, of moet een programma daar gewoon zelf achter kunnen komen?

• BasieP
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 19-10-2025
iets meer info graag:
website?
OS?
file system (dat zou het wel kunnen wezen btw)

This message was sent on 100% recyclable electrons.

Verwijderd

Kun je niet gewoon bij de eigenschappen van je file kijken? Daar staat sowieso de grootte bij.

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 19:27:
Kun je niet gewoon bij de eigenschappen van je file kijken? Daar staat sowieso de grootte bij.
Niet altijd.

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Nu online
Noem eens een voorbeeld wanneer dat niet is dan?

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

http://www.unhsolutions.net/GFS/manual/source/faq.htm

Get file size is dus voor de bestandsgrootte op webpagina's (wist ik niet en dat zei je er niet bij :P )

Maar soms geeft de server het blijkbaar gewoon niet door :)

Zie ook XanderH trouwens.

offtopic:
Titel afgemaakt

[ Voor 6% gewijzigd door F_J_K op 26-09-2003 19:40 ]

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

• Xander
  • Nu online
Rasheed187, zou je me eens een bestand willen emailen waarbij je dit probleem krijgt (tenzij het alleen is bij bestanden groter dan 3MB ofzo)? Ik ben eigenlijk wel benieuwd wat daar zo "bijzonder" aan is.

Verwijderd

Topicstarter
Ja bedankt FJK, was even vergeten de FAQ te lezen, moet ik voortaan wel even doen. En XanderH, wat moet je dan met zo'n bestand? Soms geeft het gewoon "unavailable" en soms geeft het de juiste grootte aan, maar het heeft dus met de server te maken.

• Xander
  • Nu online
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 13:17:
Ja bedankt FJK, was even vergeten de FAQ te lezen, moet ik voortaan wel even doen. En XanderH, wat moet je dan met zo'n bestand? Soms geeft het gewoon "unavailable" en soms geeft het de juiste grootte aan, maar het heeft dus met de server te maken.
Nou, ik heb zoiets nog nooit meegemaakt, ben wel benieuwd in welke gevallen je het krijgt dus.

Verwijderd

Topicstarter
Kijk het zit zo, als ik die bestanden eenmaal binnen heb gehaald, dan kan ik de size ervan natuurlijk wel zien. Dus als je wilt zien wat ik bedoel, dan download Get File Size en probeer het maar eens uit.
Pagina: 1