Toon posts:

GPRS gebruiken vanaf mijn laptop

Pagina: 1
Acties:
  • 57 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hi,
ik ben de gelukkige beziter van een Sony Laptop. Omdat ik nogal vaak van huis ben wil ik op reis ook kunnen internetten. Dus ik heb een sitecom bluetooth adapter erin gestopt en een Vodafone Nokia 6310i aangeschaft inclusief data abonnement. Vanuit de Sony software kan ik bijvoorbeeld het adressenbestand in de GSM editen, met andere woorden Bluetooth lijkt te werken. Maar zodra ik wil internetten wordt de verbinding naar GPRS niet opgebouwd. Kunnen jullie me aangeven wat de netwerkinstellingen moeten zijn of wat ik anders nog kan doen? :)

• Silver7
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 31-10 16:48
De website Vodafone heeft daar de instellingen instaan.

Geef het niet snel op als het niet werkt. Want het heeft een vriend van me wel 2 uur tijd gekost om het laten te werken. (maar dan met vodafone pcmicia kaart)

• Kippenijzer
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 18-11 08:57

Kippenijzer

McFallafel, nu met paardevlees

Dat verschilt per aanbieder, en een beetje aanbieder vermeld zoiets op zijn site, dus kijk eens op de site van je aanbieder... Daarnaast is de n6310i nogal een selectief kreng qua blluetooth, dus het is maar de vraag of je het uberhaupt werkend krijgt (ja, er zit verschil in data verplaatsen en gprs verbinding via bleutooth)

• Xandrios
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 21:51
==> IT :)

[edit]
GPRS gebruiken vanaf mijn laptop dus.

[ Voor 81% gewijzigd door Xandrios op 26-09-2003 20:20 ]

Dit topic is gesloten.