Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 18:05:
Ik had de indruk dat dit een van de beter providers was, maar toen ik ging kijken voor een nieuw adsl abbo zag ik tot mijn verbazing dat er niets te vinden was over wijzegingen in de abbo's ivm. bbned's verhogingen.
heb ik iets gemist of is er nog geen info over?
Het is bekend gemaakt op hun site:
Info voor nieuwe gebruikers:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Met ingang van 17 september gelden er voor *nieuwe* orders verlaagde maandprijzen:
1024/512 EUR 49 (was 59)
2048/1024 EUR 59 (was 79)
maxx/1024 EUR 79 (was 99)
Nieuwe aansluitkosten zijn EUR 150 (was 238), CistroN berekend _geen_ afsluitkosten!
Door wijzigingen aan de kant van onze toeleverancier leveren wij (tijdelijk) het 512/256 product niet meer. We hopen dat evenwel weer te gaan voeren. Zodra daar meer bekend over is zullen we dat uiteraard vermelden op onze website.
Voor diegene die na 17 september besteld hebben:
Ook al staan er op het inschrijfformulier andere prijzen, u krijgt de nieuwe prijzen berekend. Klanten die inmiddels aangesloten zijn en nog de oude maandprijzen gefactureerd hebben gekregen zullen daarvoor een creditnota ontvangen.
Info voor bestaande gebruikers:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Alle bestaande abonnee's zullen (voor zover mogelijk) een hogere abonnements vorm krijgen:
huidig nieuw prijs per maand
512 1024 49
1024 2048 59
2048 maxx 79
maxx maxx 79 (was 99)
Indien u vanwege lijnlengte (meer dan 3 kilometer van centrale) slechts 512kbs/ kunt krijgen blijft uw abonnement 512. De nieuwe prijs daarvoor wordt dan 29 euro per maand. Voor de hogere varianten: Indien u om technische redenen niet omhoog kunt met de snelheid treedt er dus een prijsverlaging op.
Bbned heeft een schema opgesteld wanneer de nieuwe situatie ingaat. Alle klanten van CistroN staan voor einde van het jaar ingepland om deze migratie te maken. Tot die tijd blijven de bestaande snelheden/prijzen van toepassing. Bij deze upgrade gaat tevens de uplink snelheid bij het 2048 & MAXX abonnement omhoog tot maximaal 1024 (was 512)
Algemene veranderingen:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
CistroN is hard aan het werk om meer/nieuwe diensten te kunnen faciliteren. Eea is al een tijdje geleden in gang gezet maar heeft een compleet nieuwe opzet van de onderliggende systemen nodig. Aan de benodigde software wordt op dit moment hard gewerkt. Ook hebben we nieuwe hardware besteld.
Huidige planning is:
in november zal de huidige setup vervangen moeten zijn door de nieuwe hard- & software. Daardoor zal op zich niets voor de gebruiker veranderen maar het onderliggende systemen zal dan geheel vervangen zijn. In december zal CistroN de eerste nieuwe diensten toevoegen.
De volgende dingen staan gepland, niet perse in deze volgorde:
- betere usenet service (meer groepen, betere retentie)
- meerdere email adressen.
- spam filters.
Nog veel meer zal in de loop van 2004 geimplementeerd worden.
Alle hierboven genoemde prijzen zijn inclusief BTW.