Toon posts:

Veranderingen bij Cistron

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik had de indruk dat dit een van de beter providers was, maar toen ik ging kijken voor een nieuw adsl abbo zag ik tot mijn verbazing dat er niets te vinden was over wijzegingen in de abbo's ivm. bbned's verhogingen.

heb ik iets gemist of is er nog geen info over?

Verwijderd

Topicstarter
niemand ?

Kicken binnen 24 uur is ongewenst.

[ Voor 82% gewijzigd door intoxicated op 26-09-2003 23:00 ]

• mhr-zip
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 21:38
Ze kijken eerst de kat uit de boom, ik baal er wel een beetje van. Maar er is al eens een bedrijf falliet geweest van Danny, dus ik denk dat hij nu wat voorzichtiger is.

Over de provider zelf, niets dan lof.

[ Voor 12% gewijzigd door mhr-zip op 26-09-2003 23:02 ]

Zijn vijftig was nog schoon. Drinkwaterkaart.nl Drinkwaterspots

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Er is melding gegeven door Cistron dat zij hier nog op gaan reageren. Dus op het persbericht van bbned. Naar alle waarschijnlijkheid zul je of gratis de dubbele upload kunnen aanvragen of iets van 25 euro eenmalig moeten betalen...

Ikzelf heb Cistron MAXX. Werkt perfect, nooit problemen. Ook nog nooit gemerkt dat de verbinding er uit lag ofzo. Alleen afgelopen week hebben ze voor het eerst dat ik er iets van merk problemen. Alle gebruikers van bepaalde fibers worden aangesloten op een andere fiber ofzo. Hierdoor waren er wat snelheidsprobleempjes. Maar niet heel erg merkbaar.

PS: Pas een schopje (maw: vragen of iemand wil reageren) aan je topic na 1 dag. Nu was het 4.5 uren later maar volgens de GoT regels hier mag het niet. Doe je het wel dan word er eerst een waarschuwing gegeven door een mod en vervolgens gekickt. Dat je het ff weet...

Out of order...

• Hoyden
  • Registratie: December 1999
  • Laatst online: 22:24
Demon, Cistron en Xs4all vind ik toch wel de betere.
Op dit moment is alleen Demon de enige die de prijzen hiervan heeft aangepast.

Cistron zit nog op 99 euro en Xs4all op 119,- voor de Maxx pakketten dan.

Ik zit zelf bij Cistron. Duurt idd wel lang voordat je wat hoort hoe en wat, zeker aangezien ze al eerder vermeld hadden dat ze op een bepaade dag meer info zouden geven. Dat was dus dat het nog wat langer zou duren.

Ze zijn er nog niet helemaal over uit.

Ze zeggen iig dat ze niet zomaar in prijs gaan verlagen zoals Demon, zo heb ik begrepen.
Wat het dan wel wordt om mee te kunnen in de concurrentiestrijd, weet ik niet.

• KompjoeFriek
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 02-01 05:18

KompjoeFriek

Statsidioot

zoekt en gij zult vinden

er staan maar 2 abbo's op, de Blue en de Red.
beide hebben de zelfde snelheid (dacht ik) maar er staat inderdaad niets bij over een snelheidsverhoging

(op hun site staan niet eens de snelheden, maar de namen preken wel voor zich, en de tabel daar is dus niet clickable zoals er boven staan :()
edit:
heb beetje lang over het typwerk gedaan...

[ Voor 8% gewijzigd door KompjoeFriek op 26-09-2003 23:09 ]

WhatPulse! - Rosetta@Home - Docking@Home

• vanke014
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09-2025

vanke014

Format C: Y/Y ?

KompjoeFriek schreef op 26 September 2003 @ 23:08:
zoekt en gij zult vinden

beide hebben de zelfde snelheid (dacht ik) maar er staat inderdaad niets bij over een snelheidsverhoging

(op hun site staan niet eens de snelheden, maar de namen preken wel voor zich, en de tabel daar is dus niet clickable zoals er boven staan :()
edit:
Zijn we weer terug naar Guldens? Deze informatie is nog van de oude Cistron, nog voordat hij falliet ging. Ik denk dat Cistron ook spoeding zijn prijzen en snelheden zal wijzigen, doen ze dit niet kunnen ze gaan achterlopen op de andere providers.
Zoiets is ook niet echt gezond voor een bedrijf.

• IvoB
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 13-05 15:14

IvoB

Prutst er rustig op los

KompjoeFriek schreef op 26 September 2003 @ 23:08:
zoekt en gij zult vinden

edit:
Haha geinig... Dit is het aanbod van minstens 3 jaar geleden... Cistron heette toen Cistron Telecom, en had toen 3 centrales gereed. Alleen is CT toen vanwege de KPN, die meer centrales in rekening bracht dan er gereed gemaakt waren, failliet ging.

Volgende week vrijdag zal Cistron met een weloverwogen enm goed aanbod komen. Ze zijn nog in onderhandeling met BBned. Verwacht geen spotprijzen, want daarvoor moet je niet bij Cistron zijn. :)

• bolke
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 06-10-2024

bolke

Klikt nu met een 50D.

Demon en Xs4all zijn de beste. Vooral omdat ze een goede binaries newsserver hebben _/-\o_

Bij Cistron is de newsserver niet echt goed.

http://www.hroling.nl

• MagicTempest
  • Laatst online: 19-05 10:47
Cistron is op dit moment nog in onderhandeling met bbned, verwacht wordt dat er komende week een uitspraak gedaan wordt, maar dat kan ik niet garanderen.

Life is like spaghetti. It's hard until you make it. - Tommy Cash -

Verwijderd

He Magic is er al wat meer bekend over eventuele extra's die misschien aan het abbo gekoppeld gaan worden zoals domeinnamen enz.?

• Novah
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11-05 14:25
Zoals ik de markt bekijken zijn Demon, XS4ALL (BBNed, niet via KPN netwerk) en Cistron toch wel 'de betere ISP's'. Ik zelf wil graag overstappen naar Demon alleen zit je als je KPN-dsl gebruikt een jaar lang vast aan je contract telkens. Daardoor moet ik dus wachten tot februari. Meestal is het gewoon prijzen met diensten vergelijken. http://www.speedtest.nl doet ook altijd goed dienst voor informatie. Zeker die jaarlijkse internetprovider-test.
Als je Cistron wil gaan nemen zou ik wel wachten tot er meer duidelijkheid is over de upload.

Verwijderd

@ newsgroup cistron.broadband kun je lezen dat Cistron as vrijdag uitsluitsel gaat geven.

• MagicTempest
Op dit moment is Cistron nog steeds aan het kijken welke mogelijkheden er zijn voor extra diensten. Wat het allemaal kan gaan worden weet ik helaas nog niet.

@ Padraik; ik moet heel voorzichtig zijn met mijn uitspraken hier, ik kan niets hard gaan beweren. Dat zou er ten eerste voor kunnen zorgen dat ik valse hoop bij jullie opwek, en ten tweede dat ik op me flikker krijg voor het vertellen van dingen die misschien niet verteld mogen worden(dth lurkt hier ook) ;)

[ Voor 50% gewijzigd door MagicTempest op 28-09-2003 11:45 ]

Verwijderd

Zie ook http://usura.op.het.net/ voor een "officieuze samenvatting" van e.e.a.

• MagicTempest
Die meeting tussen klanten en CIstron personeel zou opzich best leuk kunnen zijn. Ik denk alleen dat de opzet moeilijk zal zijn, en als je het doet zou het het handigste zijn om het in de zomer te doen (bbq ofzow) :)

• X1pheR
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 12-11-2025
Hahaha... dat zou wel heel vaag maar idd cool zijn... En idd in de zomer een datum. Anders is het niet te doen. Dus ik neem bij deze aan dat jij de organisator wordt? :D

Out of order...

• MagicTempest
whehe, ik wil et best proberen hoor, maar ik denk niet dat Cistron van plan is alles te gaan financieren, en zelf heb ik niet zoveel geld. Maar ik kan wel een keer animo peilen...

• N_e_0
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 15-05 13:45
Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 18:05:
Ik had de indruk dat dit een van de beter providers was, maar toen ik ging kijken voor een nieuw adsl abbo zag ik tot mijn verbazing dat er niets te vinden was over wijzegingen in de abbo's ivm. bbned's verhogingen.

heb ik iets gemist of is er nog geen info over?
Het is bekend gemaakt op hun site:

Info voor nieuwe gebruikers:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
Met ingang van 17 september gelden er voor *nieuwe* orders verlaagde maandprijzen:

1024/512 EUR 49 (was 59)
2048/1024 EUR 59 (was 79)
maxx/1024 EUR 79 (was 99)

Nieuwe aansluitkosten zijn EUR 150 (was 238), CistroN berekend _geen_ afsluitkosten!

Door wijzigingen aan de kant van onze toeleverancier leveren wij (tijdelijk) het 512/256 product niet meer. We hopen dat evenwel weer te gaan voeren. Zodra daar meer bekend over is zullen we dat uiteraard vermelden op onze website.

Voor diegene die na 17 september besteld hebben:
Ook al staan er op het inschrijfformulier andere prijzen, u krijgt de nieuwe prijzen berekend. Klanten die inmiddels aangesloten zijn en nog de oude maandprijzen gefactureerd hebben gekregen zullen daarvoor een creditnota ontvangen.

Info voor bestaande gebruikers:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-
Alle bestaande abonnee's zullen (voor zover mogelijk) een hogere abonnements vorm krijgen:

huidig nieuw prijs per maand
512 1024 49
1024 2048 59
2048 maxx 79
maxx maxx 79 (was 99)

Indien u vanwege lijnlengte (meer dan 3 kilometer van centrale) slechts 512kbs/ kunt krijgen blijft uw abonnement 512. De nieuwe prijs daarvoor wordt dan 29 euro per maand. Voor de hogere varianten: Indien u om technische redenen niet omhoog kunt met de snelheid treedt er dus een prijsverlaging op.

Bbned heeft een schema opgesteld wanneer de nieuwe situatie ingaat. Alle klanten van CistroN staan voor einde van het jaar ingepland om deze migratie te maken. Tot die tijd blijven de bestaande snelheden/prijzen van toepassing. Bij deze upgrade gaat tevens de uplink snelheid bij het 2048 & MAXX abonnement omhoog tot maximaal 1024 (was 512)

Algemene veranderingen:
-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=-=
CistroN is hard aan het werk om meer/nieuwe diensten te kunnen faciliteren. Eea is al een tijdje geleden in gang gezet maar heeft een compleet nieuwe opzet van de onderliggende systemen nodig. Aan de benodigde software wordt op dit moment hard gewerkt. Ook hebben we nieuwe hardware besteld.

Huidige planning is:
in november zal de huidige setup vervangen moeten zijn door de nieuwe hard- & software. Daardoor zal op zich niets voor de gebruiker veranderen maar het onderliggende systemen zal dan geheel vervangen zijn. In december zal CistroN de eerste nieuwe diensten toevoegen.

De volgende dingen staan gepland, niet perse in deze volgorde:
- betere usenet service (meer groepen, betere retentie)
- meerdere email adressen.
- spam filters.

Nog veel meer zal in de loop van 2004 geimplementeerd worden.

Alle hierboven genoemde prijzen zijn inclusief BTW.

• Korakal
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 16:08

Korakal

Up up up!

N.a.v. deze nieuwe info even een titelaanpassinkje :Y)

• cosmoOo
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 21:24

cosmoOo

SCSI in vogelhuisje

wat zijn dat nou voor getallen ?

voor nieuwe abonees
1024/512 EUR 49 (was 59)
2048/1024 EUR 59 (was 79)
maxx/1024 EUR 79 (was 99)

download/upload neem ik aan. dus 2mbit down en 1mbit up kost 59,-

voor bestaande gebruikers
512 1024 49
1024 2048 59
2048 maxx 79
maxx maxx 79 (was 99)

dit is neem ik aan upload/download. alleen dan klopt de derde niet 2mbit up lijkt me niet lukken. dus je hebt nu ook een abo 1mbit up (maxx) en 2mbit down voor 79,- ? wat zou hier anders aan zijn als die van 59,- ?

laat maar, zie het al. van 512 naar 1024 voor 49,- e.d

maar dit klopt dus wel voor mij iig.
ik heb zelf maxx, dus ik krijg volgens mij gewoon 1mbit up en hou mijn 8mbit down en het wordt 20,- goedkoper (79,-)

[ Voor 10% gewijzigd door cosmoOo op 04-10-2003 09:58 ]

It's a known fact that one may train cats to do exactly what they want.

• swloo
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 23-06-2023

swloo

Jamo R907, ASR Emitter 1

dit is nog steeds niet gebeurd bij mij. Tenminste als ik op mijn e-tech modem kijk zie ik nog steeds 2048 / 512....

So what

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 20:35

Crazy D

I think we should take a look.

Specop schreef op 09 October 2003 @ 01:40:
dit is nog steeds niet gebeurd bij mij. Tenminste als ik op mijn e-tech modem kijk zie ik nog steeds 2048 / 512....
Even le-zen: snelheden zijn nog niet verhoogt, op dit moment staan bij Bbned de Cistron verbinding voor eind dit jaar op de planning om geupgrade te worden...

Exact expert nodig?

• cjdijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 25-04 09:48

cjdijk

Hans favoriete radiostation

Eind volgende week ben ik van KPN af, en ga morgen Demon aanvragen.
Op dit moment ben ik dus nog vrij om bijvoorbeeld Cistron te kiezen.
Maar wat ik mij afvraag, wat is eigenlijk de reden om voor Cistron te kiezen :)

Cistron:
1024/512 EUR 49, datalimiet: 20 GB
2048/1024 EUR 59, datalimiet: 35 GB
maxx/1024 EUR 79, datalimiet: 100 GB
Nieuwsgroepen 1-3 Terabyte (schat ik in).
Aansluitkosten: EUR 150
Analoog USB-modem: EUR 69

Demon:
1024/512 EUR 39, datalimiet: FUP
2048/1024 EUR 55, datalimiet: FUP
maxx/1024 EUR 65, datalimiet: FUP
Nieuwsgroepen 140 Terabyte.
Aansluitkosten/modem: gratis
Analoog Ethernet-modem: gratis

P4-3.2GHz Asus P4C800 Deluxe ATI-AIW Radeon 512MB 360GB

• Morph666
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 16-05 10:52
demon nieuwsgroepen zijn veel groter dus,
Hoe zit het met de TweakDSL nieuwsgroepen?

Ik heb nu namelijk cistron adsl 1024/512 en wil het op gaan zeggen.
Toch 14 euro in de maand duurder als Demon.nl en nieuwsgroepen van Cistron zuigen!
Verder heb ik nog maar weinig te maken gehad met de helpdesk dus dat ik bij Demon.nl
een kwartier moet wachten voordat ik geholpen word bij helpdesk vind ik ook niet erg dan.

'k had verwacht dat het toch iets goedkoper zou worden vind het nog best tegenvallen.

Verwijderd

[quote]SandeR schreef op 26 September 2003 @ 23:06:
Demon, Cistron en Xs4all vind ik toch wel de betere.
Op dit moment is alleen Demon de enige die de prijzen hiervan heeft aangepast.

Cistron zit nog op 99 euro en Xs4all op 119,- voor de Maxx pakketten dan.

quote]

De prijzen van xs4all gaan vanaf 1 november naar 84,95!!!! Dit is dus een flinke prijsdaling. En dat met 150 GB per maand die ik met geen mogelijkheid vol zou krijgen :O Dus dit is wel zeer netjes. Dit gaat dus over het power abbo van xs4all he.

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 11:21

miekol

erm

Morph666 schreef op 09 October 2003 @ 13:45:
demon nieuwsgroepen zijn veel groter dus,
Hoe zit het met de TweakDSL nieuwsgroepen?

Ik heb nu namelijk cistron adsl 1024/512 en wil het op gaan zeggen.
Toch 14 euro in de maand duurder als Demon.nl en nieuwsgroepen van Cistron zuigen!
Verder heb ik nog maar weinig te maken gehad met de helpdesk dus dat ik bij Demon.nl
een kwartier moet wachten voordat ik geholpen word bij helpdesk vind ik ook niet erg dan.

'k had verwacht dat het toch iets goedkoper zou worden vind het nog best tegenvallen.
Ja maar Demon bied dan ook praktisch voor de kostprijs aan. En verder krijg je bij Cistron wel gewoon kwaliteit. Ik haal bijvoorbeeld 99% van de tijd 50kb/sec bij uploaden. En praktisch al me downloads komen ook binnen met 100kb (heb 1024/512 abbo). En toen ik nog MAXX had haalde ik ook steevast minimaal 400-600kb/sec met downloads. MINIMAAL he :)
Verder is de overboeking bij Demon natuurlijk vele malen groter. Datalimiet vs FUP is natuurlijk een kwestie van voorkeur. Ik vind het wel fijn om precies te weten hoeveel ik kan downloaden. Bij FUP kunnen ze in principe al bij 5gb gaan zeiken als ze zwaar weer krijgen, volgens mij wilde Chello dat ook doen?
Kortom, kost wat, maar dan heb je ook wat!

En nee, ik werkt niet voor Cistron :+

• Morph666
mjah daar zeg je me wat :)

maar heb je dan ook nog een excuse voor de slechte nieuwsgroepen van cistron.nl ? :+

• miekol
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 17-05 11:21

miekol

erm

Nee maar die gebruik ik ook nooit. Al hoewel als Cistron ook een supernews accountje erbij zou doen ik misschien wel eens een kijkje zou nemen :+

Als je nieuwsgroepen belangrijk vind zou ik lekker naar XS4All gaan. Die zijn wel iets duurder, maar dan heb je EN kwaliteit EN nieuwsgroepen :)

Oh ja nog iets anders, heb een keer met de cistron helpdesk moeten bellen (vanwege corrupte downloads) en kreeg zowaar DIRECT iemand aan de lijn met kennis van zaken! En ik belde vrij laat (20.50, 21.00 gaan ze dicht) maar hing pas om 21.15 op! En als we er die avond niet uit waren gekomen zouden ze morgen terug bellen. Probleem bleek me router te zijn uiteindelijk :D

• MagicTempest
Als jullie die nieuwsgroepen van Cistron gevolgd hadden hadden jullie kunnen lezen (staat btw ook op de site) Dat er een aantal grote veranderingen gaan komen bij de CIstron nieuwsservers.

Danny zit op dit moment volgens mij nog te twijfelen of hij de nieuwsserver intern houdt, of deze gaat uitbesteden. Hij zal binnenkort wel voor zichzelf de knoop doorhakken en actie gaan ondernemen, maar of zijn beslissing bekend gemaakt gaat worden weet ik niet.

Maar wat ik wel kan zeggen tegen de mensen die hangen op de nieuwsgroepen; wacht af... je zal het vanzelf zien. Dat het een flinke verbetering wordt van wat het nu is staat wel vast.

Het aan de lijn hangen met klanten na 21:00 uur gebeurt regelmatig. We bellen vaak zelfs ook nog mensen na 21:00 uur als we ze nog moeten bellen ivm een storing oid. En we hebben geen verdeling in lijnen, dus je hebt niet een eerste lijn/2e lijn e.d. Maar gewoon 1 lijn, en dat is iedereen.

Verwijderd

Bij Cistron werken inderdaad alleen maar mensen die het snappen. Heb de helpdesk een paar keer nodig gehad en je krijgt altijd goede hulp.
Het enige waar ik van baal is idd de newsgroups, maar ik ben geduldig en wacht wel even wat Danny ermee gaat doen.
edit:
typo

[ Voor 5% gewijzigd door Verwijderd op 09-10-2003 17:09 ]

• Morph666
ok is er al een datum vast wanneer alles word geupgrade?

• Morph666
Morph666 schreef op 09 October 2003 @ 17:20:
ok is er al een datum vast wanneer alles word geupgrade?
ik wil dus graag 8mbit lijn maar kan zit wel met mijn
SMC barricade 7401BRA Adsl modem?

(sorry verkeerde knopje :+)

[ Voor 6% gewijzigd door Morph666 op 09-10-2003 17:21 ]

• MagicTempest
De verhoging van de snelheden voor Cistron staat gepland door BBned voor eind dit jaar.

• bjck
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 03-01 20:09
van www.cistron.nl:
De volgende dingen staan gepland, niet perse in deze volgorde:
- betere usenet service (meer groepen, betere retentie)
- meerdere email adressen.
- spam filters.

Een onderschrift moet altijd zinvol zijn.

• Crazy D
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 17-05 20:35

Crazy D

I think we should take a look.

Waarom je voor Cistron moet kiezen weet ik niet, dat moet een marketingmedewerker van Cistron je maar eens uitleggen :P

Waarom ik voor Cistron heb gekozen, is o.a. omdat Cistron niet zo'n megaprovider is zoals bv een Demon is (wat niet per se slecht is, maar in dit geval vind ik kleiner fijner ;)). Ik heb daardoor ook meer het geval als mens te worden behandeld ipv als een nummertje (klantnr 802472374 of zo ;)).

Een vaste datalimiet was een andere reden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. We hebben allemaal kunnen lezen hoe fantastisch die FUP van Chello was, het kon allemaal niet op, en opeens werden bosjes mensen afgesloten omdat ze hoeveelheden downloaden die binnen de limiet van Cistron vallen, maar unfair waren omdat Chello had besloten dat fair een Gb of 5 is. Nu weet je gewoon waar je aan toe bent (en dat Cistron het wel enigsinds fair behandelt, 1 keertje 120Gb is geen probleem) is extra handig ;)

En tot op heden weinig storingen gehad (niet zoals laatst dat Bbeyond een dagje er compleet uit lag of zo). Daar is Cistron vast niet uniek in, maar in combinatie met andere redenen telt het toch wel mee :) Als ze nou nog een descent binary server gaan draaien cq deal sluiten met een commerciele aanbieder, kan mn usenetserver accountje de deur uit en ben ik helemaal happy :)

En Cistron is uitermate open in alles (misschien soms iets _te_ open). Dat wist ik bij aanmelden nog niet, maar kwam daar wel snel achter, en dat vind ik een goede zaak, zodat je als klant wat meer weet wat er speelt, dan wanneer je moet afwachten tot er een persbericht komt oid. Dat draagt bij aan het gevoel als klant serieus genomen te worden.

Enige jammere is dat ik nog steeds niet online kan kijken hoeveel data ik heb verbruikt :P (MagicTempest? ik ben crazyd ;)).

Mjah eerlijk is eerlijk, 14 euro is toch 30 gulden per maand, dat zijn een hoop cd-r's ;), dus als mensen voor Demon kiezen vind ik dat zeker niet raar. Ik hoop alleen voor al die mensen dat het Demon netwerk de gigagroei aankan, en je geen last krijgt van de overboeking. M'n upload is behoorlijk stabiel 50kb/s, en bij usenetserver download ik alleen met minder dan 700kb/s als m'n volle upload wordt gebruikt (of een enkele keer als een traceroute uitwijst dat er in Amerika een gigantische vertraging is).

Exact expert nodig?

• mindcrash
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 22-11-2019

mindcrash

Rebellious Monkey

Verwijderd schreef op 09 October 2003 @ 13:52:
<knip>

De prijzen van xs4all gaan vanaf 1 november naar 84,95!!!! Dit is dus een flinke prijsdaling. En dat met 150 GB per maand die ik met geen mogelijkheid vol zou krijgen :O Dus dit is wel zeer netjes. Dit gaat dus over het power abbo van xs4all he.
Hoe kom jij aan deze informatie? Ikzelf heb daar nog niks over gelezen, gehoord of gezien namelijk?
Upstreamsnelheid Power ADSL verhoogd
XS4ALL verhoogt de upstreamsnelheid van Power ADSL. Voor alle abonnees wordt de upstreamsnelheid kosteloos verhoogd van 512 Kbit/s naar het maximum van 1024 Kbit/s*.

De Power ADSL abonnementen die vanaf 16 september bij XS4ALL besteld zijn, worden automatisch met de nieuwe upstreamsnelheid geleverd.

Alle bestaande Power ADSL abonnementen zullen vanaf begin november door XS4ALL gefaseerd worden overgezet naar de hogere snelheid. Bestaande abonnees hoeven zelf geen actie te ondernemen om voor de snelheidsverhoging in aanmerking te komen. De exacte datum waarop uw aansluiting wordt voorzien van de nieuwe snelheden is niet bekend en onder andere afhankelijk van BBned.

Tijdens de benodigde aanpassingen in de wijkcentrale in uw regio kunt u korte tijd geen gebruik maken van uw ADSL verbinding. Na deze korte onderbreking kunt u direct weer inloggen en gebruik maken van de hogere snelheid.

Power ADSL fors in prijs verlaagd
Tegelijk met het verhogen van de upstreamsnelheid, verlaagt XS4ALL haar Power ADSL abonnement fors in prijs. Vanaf 1 november 2003 betalen Power ADSL abonnees geen EUR 119,= per maand maar slechts EUR 84,95. Wie vanaf vandaag Power ADSL van XS4ALL bestelt betaalt direct de nieuwe abonnementsprijs.

Om in aanmerking te komen voor de snelheidsverhoging en prijsverlaging voor Power ADSL hoeft u zelf niets te doen. Alle aanpassingen worden automatisch uitgevoerd.

Onlangs verhoogde XS4ALL ook de snelheden voor Lite, Basic, en Fast ADSL en verlaagde het de prijs voor haar Fast ADSL abonnement. Zie ook:
http://www.xs4all.nl/nieu...t/snelheden_november.html
Zie ook hier! w00t, nu ga ik zeker overwegen om van c-hell-o over te stappen naar dsl :)
offtopic:
nu nog een liev dsl modempje uitzoeken want dat vigor 2600 geval schijnt echt zo brak als de pest te zijn...

[ Voor 71% gewijzigd door mindcrash op 11-10-2003 13:35 ]

"The people who are crazy enough to think they could change the world, are the ones who do." -- Steve Jobs (1955-2011) , Aaron Swartz (1986-2013)

• Paquito
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Een vaste datalimiet was een andere reden, dan weet je tenminste waar je aan toe bent. We hebben allemaal kunnen lezen hoe fantastisch die FUP van Chello was, het kon allemaal niet op, en opeens werden bosjes mensen afgesloten omdat ze hoeveelheden downloaden die binnen de limiet van Cistron vallen, maar unfair waren omdat Chello had besloten dat fair een Gb of 5 is. Nu weet je gewoon waar je aan toe bent (en dat Cistron het wel enigsinds fair behandelt, 1 keertje 120Gb is geen probleem) is extra handig
Kennis van mij zit bij Cistron en heeft elke maand het dubbele van de toegestane limiet. Als Cistron zulke limieten insteld moeten ze er zich wel aan houden, anders weet je dus nog steeds niet waar je aan toe bent.

• MagicTempest
Dat Cistron limieten hanteert betekent dat ze je erop _kunnen_ pakken wanneer het nodig is. Tuurlijk gaan er maandelijks wel een aantal mensen over hun limiet heen,maar ik kan je verzekeren, als jij elke maand 2x je limiet binnenhaalt zal je opgemerkt worden.

Mensen die te vaak opgemerkt worden krijgen een waarschuwing, en mogelijk word je tot het einde van de maand geknepen naar een mooie 64/64 sdsl lijn. Maar dat iemand geknepen wordt gebeurt idd vrij weinig.

Wat CrazyD echter bedoelt met die opmerking is dat je niet ineens een datalimiet hebt van 5GB, omdat de provider opeens daar zegt dat dat niet meer fair is. Bij ons weet je van tevoren wat je limiet is, en weet je dat als je erover heen gaat je erop af gerekend KAN worden.

CrazyD, stuur ff een mailtje naar de helpdesk met je probleem, ik kan het hier vandaan iig niet fixen, en maandag ben ik het vergeten. ;)

[ Voor 9% gewijzigd door MagicTempest op 11-10-2003 14:37 ]

Pagina: 1