Orange verlengactie

Pagina: 1
Acties:

• AAC
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik kreeg vandaag dit in de bus:

Afbeeldingslocatie: http://www.aacnetwork.net/Scannen0023Small.jpg

De actie is dat als je op tijd reageert je een gratis week vakantie in een apartement ergens (zelfkiezen) in europa krijgt met drie vrienden. En dus het plaatje hierboven daarbij. Ik heb nu een €20 abbo maar kan ik dan zeggen dat ik de eerste vier maanden gratis 80€ wil en dan na die vier maanden de klantenservice bellen en het om laten zetten in 20€??

• Metalium-220
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 12-08-2022

Metalium-220

Forza Utreg!

Nee. Want je zit namelijk een jaar aan dat contract vast en dus heb je een jaar lang dat abonnement.

• lrietveld
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 29-09-2024
AAC schreef op 26 september 2003 @ 17:48:
De actie is dat als je op tijd reageert je een gratis week vakantie in een apartement ergens (zelfkiezen) in europa krijgt met drie vrienden.
Er is een KANS daarop. Je krijgt het dus niet zomaar :). (ik hoop dat het een typo is, ander ben je wel een heel goedgelovig type :D )

System Specs

• marteltor
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 22:53
het staat er wel alsof je sowieso gaat :|

• Freekdernatuur
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 14-11 09:00

Freekdernatuur

Kracht door Eenvoud

ik had een jaar abonnement van 30 euro afgesloten (ca 10 maanden geleden).
Het was dus mogelijk om het gewoon na 6 maanden om te zetten naar een ander maandbedrag...
dat heb ik dus 1,5 maand geleden ook maar gedaan.. (naar 20 euro p/m)...

• AtHomer
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
marteltor schreef op 26 September 2003 @ 20:01:
het staat er wel alsof je sowieso gaat :|
In het SPV topic staat er ook iets over die actie met meer info: [rml]ATB in "Orange SPV Smartphone [ Deel 3]"[/rml]

Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?

• Ares
  • Registratie: Juni 2000
  • Laatst online: 08-11-2024
Is idd mogelijk, maar je moet dan ook elke maand een overschot hebben, heb je je bundel niet opgemaakt dan mag je ook niet terugzetten.
Mijn vriendin heeft vd week een orange 30 genomen, we mogen nu met 2 anderen dus een weekje weg :)
Ze heeft een jaar de tijd om die bon te gebruiken, het enige nadeel is dat je zelf moet zorgen dat je op je uitgekozen bestemming komt. Je kunt echt door heel Europa: Frankrijk Spanje, Hongarije, etc. etc...
Errug aardig van Orange dus!
Pagina: 1