Toon posts:

msn messenger vraagt nieuwe versie, anders werkt hij niet:(

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hey,

iedere keer ik msn messenger (versie 4.6) opstart wil hij niet meer aanmelden, hij zegt
'a newer version is available, u must install the newer version in order to continue, would u like to do this now? Y/N'
als je op no klikt wordt je niet aangemeld, als je op yes klikt download je de nieuwe versie...mr m'n probleem is dat op de pc waarop dit staat (een pc di thuis staat, oud beestje met 16ram) alleen de oude versie werkt, de nieuwe is te zwaar :'(
hoe zou ik dit kunnen oplossen?
:? :?
en zeg nu niet trillian installeren of zo, ik moet gewoon msn messenger hebben, niets anders :P ^O^

• Opa
  • Registratie: Januari 2000
  • Nu online

Opa

Nu Multifocaal!

Hoe kan je dit oplossen?

Een DIMM of twee SIMMs bij prikken. Heb je sowieso voor alle applicaties profijt van.

Hyundai ioniq Electric 8/2020 > Zeekr X Long Range 8/2024

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Of de PC upgraden of niets, simpel toch. Je wilt niet naar Trillian....

Verwijderd

Probeer deze :).
http://www.miranda-im.org/
600kb mem en 0,6% cpu load op een P3 1,26Ghz.

Tja, het is bagger die stomme actie van microsoft dat je geen msn kan gebruiken lager dan 5.0

[ Voor 26% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 17:50 ]

Verwijderd

Topicstarter
euhm...
*kijk eens naar dat zinnetje onder m'n nick*
en leg het dan es uit zodat ik het mss snap :) :P

• André
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 03-09 14:12

André

Analytics dude

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 17:46:
Probeer deze :).
http://www.miranda-im.org/
600kb mem en 0,6% cpu load op een P3 1,26Ghz.

Tja, het is bagger die stomme actie van microsoft dat je geen msn kan gebruiken lager dan 5.0

En mods kom niet weer zo kinderachtig, van dat dit oftopic gaat. Want dats is helemaal niet zo ik geef juist de oplosing.
Hij geeft toch aan dat hij geen andere programma's dan MSN wil gebruiken. Dus ook geen Miranda.

Verwijderd

Ja, maar dit is geen trillia :P.
Want dat programma is nogal buggie, en vreet ook wat van je pc.

Oke, het mooiste zal zijn waneer de oude msn het weer zal doen. Kan iemand dan proberen om msn te hacken ?

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Volgens nieuws: MSN-gebruikers overspoeld door Microsoft-mailtjes zou Messenger 4.7.2000 ook nog moeten werken... helaas staat op http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm alleen 4.7 voor XP.

En hoewel je geen andere MSN client wil gebruiken, zou je Miranda wel kunnen proberen... ik denk dat er niet veel anders op zit :o

edit:
En helpen met hacken doen we op GoT niet aan ;)

[ Voor 9% gewijzigd door Rafe op 26-09-2003 18:01 ]

Verwijderd

Topicstarter
mja, miranda is ongelooflijk bagger, mss es kijken of ik ergens 4.7 kan vinden, als dat al kan draaien op dit systeem...

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 15:34
Rafe schreef op 26 September 2003 @ 17:58:
edit:
En helpen met hacken doen we op GoT niet aan ;)
een "hack" maken om te zorgen dat oude software blijft werken kan toch geen kwaad? Is toch niet erger als zorgen dat je een Athlon XP als Athlon MP kunt gebruiken? {edit: voor dat laatste zijn op GoT dus wel guides te vinden}

[ Voor 11% gewijzigd door Xander op 26-09-2003 18:22 ]

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
ben ik het mee eens, is helemaal geen 'hack' is gewoon een kleine aanpassing...
btw: het werkt nog steeds niet eh :'(
zijn er iig nog mensen die de versie 4.6 versie hebben :?

• pisart
  • Registratie: Juni 2002
  • Niet online
Hmm, hier werkt msn 4.7 nog hoor. Kijk eens of je die kan vinden op *knip* op die site staan ook minder fijne MSN tools *knip* Daar kan je ook nog oudere msn clients vinden.

[ Voor 29% gewijzigd door Rafe op 27-09-2003 14:16 ]

• Rafe
  • Registratie: Mei 2002
  • Laatst online: 27-06-2025
Het modden van je Athlon XP naar MP is wat anders imho.
MS heeft vanwege beveiligingsredenen er voor gezorgd dat de oudere messengers er niet meer op komen, en als jij je .exe open gaan slopen om er voor te zorgen dat je oude client het nieuwe protocol begrijpt is imho meer iets als het cracken van bv. een game. Mocht je het er niet mee eens zijn moet je F_J_K en mij een mailtje sturen op samods@tweakers.net :)

edit:
99 uit de 100 keer staat er ook in de EULA (End User License Agreement) dat je je de bestanden niet mag openmaken en wijzigen...

Ontopic:
Messenger 4.6 is te oud, je zal 4.7(.2000) moeten zien te vinden. Met [google=msn messenger 4.7] kom ik bijv. http://msn.tweakzone.nl/downloads/bekijk/32 tegen, ik weet alleen niet of dat de 2000/XP of de 9x/ME versie is.

[ Voor 10% gewijzigd door Rafe op 27-09-2003 14:12 ]

Verwijderd

Topicstarter
heb de link geprobeerd, ook wat rondgezocht, niet te vinden...of het is een fake versie, en je krijgt een bak reclame, of het is de 4.6 of 5.0 :( massa's dode links ook, en ook veel versies voor xp, mr daar ben je niet veel mee als je windows 98 hebt...
5.0 heb k geïnstaleerd, mr die liep toch af en toe gewoon midden gesprek vast, stonden zelfs mr 5 of 6 vensters open...
heeft iem toevallig nog de exe liggen van 4.7 voor windows 98?
thx

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 27-05 21:11

CmdrKeen

Krentenboltosti

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 18:09:
mja, miranda is ongelooflijk bagger, mss es kijken of ik ergens 4.7 kan vinden, als dat al kan draaien op dit systeem...
Onderbouw eens dat Miranda bagger is..? Het is licht en klein en ondersteunt MSN prima. Wat wil je nog meer? Lijkt mij een prima alternatief voor een hardwareupgrade.

Het grote Miranda IM topic

[ Voor 8% gewijzigd door CmdrKeen op 27-09-2003 23:51 ]

Bloed, zweet & koffie

• Opa
  • Nu online

Opa

Nu Multifocaal!

Rafe schreef op 26 September 2003 @ 17:58:
Volgens nieuws: MSN-gebruikers overspoeld door Microsoft-mailtjes zou Messenger 4.7.2000 ook nog moeten werken... helaas staat op http://www.oldversion.com/program.php?n=msnm alleen 4.7 voor XP.
MSN Messenger 4.7 gaat niet werken!!!

WINDOWS messenger 4.7.0200 (XP) of MSN messenger 5.0 zijn de laagste werkende versies.

• Opa
  • Nu online

Opa

Nu Multifocaal!

KICK!

Van de frontpage: Easymessage zou moeten werken. De layout is heel dicht in de buurt van MSN gehouden als ik de (vage) screenshots mag geloven.

Commentaar van een gebruiker: Well finally I found a product which would allow me to use ICQ (by the way all those others too) with far less ram needed. it now runs between 140k and 1500k most of the time when minimized.

Pagina: 1