Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Maar goed, ik heb dit ook en ik heb 50 reply's pp in mijn prefs staan
Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein
Als er dan iets veranderd zou worden moet je het ook meteen goed doen
PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+
[ Voor 15% gewijzigd door Harm op 26-09-2003 17:11 . Reden: BTW ]
Had gezocht op topic report, en niet op boomark (wist niet eens dat het daar ook zo bij wasHarm schreef op 26 September 2003 @ 17:11:
Lees deze reactie eens: chem in "Redirect na een bookmark". Gaat over hetzelfde onderwerp.
Maar het is nu duidelijk
thnx
Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.
Of ben ik nou gek?
There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.
Je eigen tweaker.me redirect
Over mij
Neen, jij bent niet gekRobIII schreef op 26 September 2003 @ 17:25:
Uhm...Mooie reactie van chem, maar je kunt in de javascript toch ook de pagina meegeven (in de url ofzo) en dan weer terugredirecten? Zeg maar als: "reporttopic.php?t=18846956&p=2" voor topic 18846956, pagina 2 ofzo...
Of ben ik nou gek?
Het is overigens iets fundamenteel anders dan de bookmarkknop, zoals chem aangeeft: dat is een javascript-call, daar gelden even andere regels.
Voor het topicreport werkt de HTTP_REFERER echter gewoon zoals het zou moeten, want een topicreport is just another page. Zelfs onder IE
Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.
Klaar voor een nieuwe uitdaging.
Dit topic is gesloten.
![]()