Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[feat] Na topicreport op zelfde bladzij blijven

Pagina: 1
Acties:
  • 24 views sinds 30-01-2008

• Atlas
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Disclaimer: ik heb de gehele search doorzocht, maar kon dit niet vinden :)

Als ik een TR maak in een topic van > 100 (in mijn geval, want ik heb 100 ppp) dan springt hij na het versturen van de TR terug naar pagina 1.

Is het niet mogelijk om je dan op dezelfde pagina te houden?
Of is dit erg moelijk te realiseren?

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• DeMoN
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 14-10 13:52

DeMoN

Pastafari

Ik wilde dit ook eerst posten hier want ik heb er ook last van, maar ik dacht ook dat dit wel eens langs was geweest en durfde het daarom niet :P

Maar goed, ik heb dit ook en ik heb 50 reply's pp in mijn prefs staan :)

Gamertag: Cosmicv0id
"Het woord Gods is voor mij niets meer dan een expressie en het product van menselijke zwakheid. De Bijbel is een verzamelwerk van legendes die achtenswaardig zijn maar ook primitief en kinderachtig.'' - Albert Einstein

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 23:28
't is ook als je klikt op het "Voeg dit topic toe aan mijn bookmarks" logootje.

Als er dan iets veranderd zou worden moet je het ook meteen goed doen :P

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

• Harm
  • Niet online
Lees deze reactie eens: chem in "Redirect na een bookmark" :). Gaat over hetzelfde onderwerp.

[ Voor 15% gewijzigd door Harm op 26-09-2003 17:11 . Reden: BTW ]

• Atlas
  • Niet online

Atlas

Ik flits niet meer terug!

Topicstarter
Harm schreef op 26 September 2003 @ 17:11:
Lees deze reactie eens: chem in "Redirect na een bookmark" :). Gaat over hetzelfde onderwerp.
Had gezocht op topic report, en niet op boomark (wist niet eens dat het daar ook zo bij was :))

Maar het is nu duidelijk :)

thnx :)

Join the dark side, we have cookies :)
You need only two tools. WD-40 and duct tape. If it doesn't move and it should, use WD-40. If it moves and shouldn't, use the tape.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Uhm...Mooie reactie van chem, maar je kunt in de javascript toch ook de pagina meegeven (in de url ofzo) en dan weer terugredirecten? Zeg maar als: "reporttopic.php?t=18846956&p=2" voor topic 18846956, pagina 2 ofzo...

Of ben ik nou gek?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• Rataplan
  • Registratie: Oktober 2001
  • Niet online

Rataplan

per aspera ad astra

RobIII schreef op 26 September 2003 @ 17:25:
Uhm...Mooie reactie van chem, maar je kunt in de javascript toch ook de pagina meegeven (in de url ofzo) en dan weer terugredirecten? Zeg maar als: "reporttopic.php?t=18846956&p=2" voor topic 18846956, pagina 2 ofzo...

Of ben ik nou gek?
Neen, jij bent niet gek :) Wat jij zegt kan, de topicreportknop kan ook in een (post-)form gezet worden, de referer kan in je sessie worden opgeslagen... Het is alleen geen simpele fix om te zorgen dat die data (bijvoorbeeld bij een preview) op je topicreport blijft propageren.

Het is overigens iets fundamenteel anders dan de bookmarkknop, zoals chem aangeeft: dat is een javascript-call, daar gelden even andere regels.

Voor het topicreport werkt de HTTP_REFERER echter gewoon zoals het zou moeten, want een topicreport is just another page. Zelfs onder IE ;)

Journalism is printing what someone else does not want printed; everything else is public relations.

• chem
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-11 22:17

chem

Reist de wereld rond

rataplan heeft het mooi uitgelegd denk ik

Klaar voor een nieuwe uitdaging.

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.