Toon posts:

[Windows 2003 entp edit] Freecom FHD-1 niet herkend

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Na veel zoeken op google en GOT post ik hierbij toch een topic omdat ik nergens een oplossing kon vinden. Ik heb een externe HD van Freecom 40 Gb via USB 2.0 nu ben ik begonnen met het installeren van mijn nieuwe server(windows 2003 enterprise edition) alles draait er op wat ik nodig heb maar als ik dus mijn externe HD via usb 2.0 aansluit wordt hij wel herkend maar ik krijg er in deze computer geen schijfstation bij |:( drivers zijn er niet voor windows 2003 alleen voor win98.
Ik heb die HD hiervoor gewoon met succes gebruikt in win2k pro dus hij zou toch gewoon moeten werken zou je zeggen.

Mijn specs: AMD Athlon 900 MHz
Asus A7V moederbord
USB 2.0 PCI kaart van sitecom
Windows 2003 enterpise edition

Alvast bedankt voor het kijken _/-\o_

Verwijderd

Windows 2003 blijkt idd problemen te hebben met drivers van onder win2k, heb ik ook al problemen mee gehad.
Ik heb trouwens ook ff gezocht op Inet en nix kunnen vinden helaas :(
Sorry mate can`t help you :(

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:08
Hij wordt wel herkend?

Zie je hem ook bij diskmgmt.msc? ( Start > Run > Diskmgmt.msc )

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
daar heb ik nog niet gekeken ... zie hem wel in de lijst staan met alle apparaten dus hij ziet hem wel alleen maakt hij er geen schijfstation van .. echt vaag

• Xander
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 00:08
Verwijderd schreef op 27 September 2003 @ 02:17:
daar heb ik nog niet gekeken ... zie hem wel in de lijst staan met alle apparaten dus hij ziet hem wel alleen maakt hij er geen schijfstation van .. echt vaag
Je ziet hem dus in diskmgmt.msc wel staan in de lijst van apparaten? Als dat zo is kun je er gewoon rechts op klikken om een driveletter eraan toe te wijzen.

PC specs!---Pulse mee voor GoT!
[22:49:37] <@Remy> ik wil een opblaasbare dSLR :+

Verwijderd

Topicstarter
heb ik geprobeerd maar hij maakt er geen drive van ... kan het nie zo zijn dat ik drivers van win98 erop kan installeren ofzo. Ik ben nu weer XP aan het installen ik wilde die server gebruiken voor terminal service voor een aantal clients maar met XP kan dat maar met 1 tegelijk :(

• Valkyre
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 23:10

Valkyre

Kitesurf FTW!

waar wil je die externe drive voor gebruiken?
anders kan je die externe drive gewoon aan een andere bak hangen en die dan over het netwerk sharen, en dan via je server er dingen op gooien :D

offtopic:
win2k3 is wel super vet vind ik met name het Terminal services + web Terminal services :D

iRacing Profiel

Verwijderd

Topicstarter
ik gebruik hem als backup schijf met het programma SmartSync pro :) werkt echt super.. maar idee van jou zou opzich ook wel moeten kunnen ga er nog wel ff overna denken :)

Verwijderd

IK heb hetzelfde probleem onder windows XP.
Als ik een oplossing heb, zal ik het melden.
Pagina: 1