ik heb een map "Atlantis is writing a book......" in "D:\Downloads", en die kan ik niet verwijderen. Die map is volledig leeg (je kan er zelfs niet in, want dan krijg je de boodschap: blablabla is ontoegangkelijk, ... ) In een dos venster krijg ik dit:
Het heeft niets te maken met explorer killen, en dan het met een promptje wegvegen zoals je vaak met films moet doen. De map blijkt gewoon niet te bestaan. Wanneer ik d:\downloads wil wegvegen, dan zegt hij dat hij "Atlantis is writing a book......" niet kan vinden.
Veilige modus heb ik al geprobeerd, en dat werkte (zoals ik al vermoede) niet
nu is er nog iets vreemd: als je wilt proberen om een map te maken die "Atlantis is writing a book......" heet, dan doet windows de puntjes er automatisch af. Als je daarna de map met de puntjes wegdoet, dan krijg je de map zonder de puntjes niet weg, en na een refresh staat de gepunteerde map er weer en is de andere weg.
De map is er gekomen door een filetransfer vanuit trillian (trillian heeft dat mapje gemaakt)
Heeft er iemand een idee?
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
| D:\Downloads>dir
Het volume in station D heeft geen naam.
Het volumenummer is ECDB-FB58
Map van D:\Downloads
25/09/2003 19:08 <DIR> .
25/09/2003 19:08 <DIR> ..
23/09/2003 18:34 <DIR> Atlantis is writing a book......
0 bestand(en) 0 bytes
3 map(pen) 753.348.608 bytes beschikbaar
D:\Downloads>cd "Atlantis is writing a book......"
Het systeem kan het opgegeven pad niet vinden.
D:\Downloads>del "Atlantis is writing a book......"
Kan D:\Downloads\Atlantis is writing a book...... niet vinden
D:\Downloads> |
Het heeft niets te maken met explorer killen, en dan het met een promptje wegvegen zoals je vaak met films moet doen. De map blijkt gewoon niet te bestaan. Wanneer ik d:\downloads wil wegvegen, dan zegt hij dat hij "Atlantis is writing a book......" niet kan vinden.
Veilige modus heb ik al geprobeerd, en dat werkte (zoals ik al vermoede) niet
nu is er nog iets vreemd: als je wilt proberen om een map te maken die "Atlantis is writing a book......" heet, dan doet windows de puntjes er automatisch af. Als je daarna de map met de puntjes wegdoet, dan krijg je de map zonder de puntjes niet weg, en na een refresh staat de gepunteerde map er weer en is de andere weg.
De map is er gekomen door een filetransfer vanuit trillian (trillian heeft dat mapje gemaakt)
Heeft er iemand een idee?