Toon posts:

[Win 98] Deploy.cab?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Mensen, in win2k en winXP zitten onder tools een bestandje deploy.cab genaamd. Dit bestandje bevat een aantal readme's die erg handig zijn bij het aanmaken van scripts. Nu heb ik de opbouw code nodig voor een install script bij Windows 98 waarvan hij 3 vragen overslaat nu. Kan iemand mij zo'n bestandje vertellen waar te vinden voor Win98 en dus NIET voor Win2k en WinXP.

Hoor het wel.

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 16:07 ]

Verwijderd

Topicstarter
Dankjewel maar deze kende ik al. Ik heb me vraag ook beetje krom en onvolledig geformuleerd zie ik nu.

Ik weet hoe ik een script maak voor Win98 (Batch 98) maar in die cab bestandjes bij Win2k en WinXP staan nog meer variabelen en opdracht regels beschreven die je kan gebruiken. Ik heb een goedlopend script voor 98 maar hij stopt bij 3 vragen namelijk "Name/Company, Licence Agreement, en Licence code" Deze worden wel voor ingevuld maar hij rolt niet automatisch door. Dus ik ben benieuwd of ik niet ergens een uitgebreidere script beschrijving heb staan waarmee ik hem verder kan specificeren en dus wel kan laten doorlopen.

Want is toch wel lastig dat als je een unattend script hebt hij nog stopt en je dus nog 3x op OK moet drukken. (wel snel trouwens een install in 15 minuten afronden :-))

• Nielson
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online
Weet je zeker dat je overal geldige waardes hebt ingevuld ? Het uitvoeren van het script wordt namelijk gestopt zodra er een ongeldige invoer is.