Laat ik beginnen met te zeggen dat ik meer een VBScript fan ben ipv een JavaScript fan. In mijn situatie heb ik alleen de optie voor javascript(wegens beperkingen oudere browser, ik werk namelijk voor een pocket pc internet-applicatie).
Dit probeer ik te maken:
Ik heb een internetapplicatie die zijn data verkrijgt uit een database. Hierin heb ik een dropdown-box met codes van een artikel. Zodra er een artikel geselecteerd wordt, moet er client-side informatie over dit artikel in een textbox gezet worden.
De problemen die ik heb zijn:
1 - alle informatie moet client-side staan (hoe doe je dit?)
2 - als een item geselecteerd wordt, moet ik uit de collectie (van punt 1) de respectievelijke waarden selecteren (hoe kun je zoeken binnen javascript?)
Ik hoop dat jullie me met deze situatie kunnen helpen..
mvg,
Stormer
Dit probeer ik te maken:
Ik heb een internetapplicatie die zijn data verkrijgt uit een database. Hierin heb ik een dropdown-box met codes van een artikel. Zodra er een artikel geselecteerd wordt, moet er client-side informatie over dit artikel in een textbox gezet worden.
De problemen die ik heb zijn:
1 - alle informatie moet client-side staan (hoe doe je dit?)
2 - als een item geselecteerd wordt, moet ik uit de collectie (van punt 1) de respectievelijke waarden selecteren (hoe kun je zoeken binnen javascript?)
Ik hoop dat jullie me met deze situatie kunnen helpen..
mvg,
Stormer