[Windows] stretchen

Pagina: 1
Acties:

• ilovetechno
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17-04 12:49
Ik heb een applicatie die helaas te klein is om lekker mee te kunnen werken. als ik op 128*1024 draai. Nu kan ik dit helaas niet zo stretchen. Is er geen programma (heb zelf al gezocht) die de applicatie emuleert oid en erna gestrecht weergeeft?

Reeds gezocht op: Google, GoT

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 07:59
Tip: Geef ook even aan welke applicatie je bedoelt ...

-

• ilovetechno
Een applicatie geschreven voor ons bedrijf. draait gewoon in een window/geen dos oid maar puur windows

• Juicy
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 06-09 07:59
Het is dus een windows applicatie, maar in een dialoog wat niet te resizen is ?

-

Verwijderd

Bij ons op het bedrijf hebben ze dat ook. Iedereen fijn 17" TFT's met een native resolution van 1280x1024 maar een old-school windowsapplicatie die geschreven lijkt voor 640x480 en niet te resizen is. Dan heb je echt een vergrootglas nodig.

Probeer het eens met een extra virtuele desktop met een aparte resolutie, bijvoorbeeld deze: http://www.o-edge.com/desktop_pro/download.php

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 27-09-2003 02:43 ]

• sjaakaq
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 03-09 20:59

sjaakaq

It might get loud

tja je kan via de knopjes op je monitor het beeld kunstmatig stretchen...maar dan moet je dat weer terug doen als je teruggaat naa Windows.
Misschien is daar een scriptje voor te schrijven??

leoaq.fm // Jeune Loop

• paella
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 09:28
Een zoom programma gebruiken?

No production networks were harmed during this posting

• Plofkotje
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 22-02-2025
Het zit als het goed is in je drivers van je beeldscherm, of hij het in een kleiner venster moet doen, of het strectchen. Dat doet hij alleen als je op een andere resolutie draait dan de aangeraden.

Zo is het in iedergeval op mijn laptop.

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
ilovetechno schreef op 26 September 2003 @ 15:27:
Een applicatie geschreven voor ons bedrijf. draait gewoon in een window/geen dos oid maar puur windows
En dat willen ze niet aanpassen? Neem eens contact op met de programmeurs :?

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• ilovetechno
RobIII schreef op 27 September 2003 @ 11:15:
[...]

En dat willen ze niet aanpassen? Neem eens contact op met de programmeurs :?
Wij kopen hun product. hun product is nou eenmaal op deze basis gemaakt en ze kunnen het niet veranderen ;( (zeggen ze 8)7 ).

Het product word in onze branche heel veel gebruikt. Zit niets anders op om het op een andere manier te proberen. Helaas wilde bovenstaande ideeen geen passende oplossing bieden

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
...en de klant is koning...toch?
ilovetechno schreef op 30 September 2003 @ 21:25:
[...]
...hun product is nou eenmaal op deze basis gemaakt en ze kunnen het niet veranderen ;( (zeggen ze 8)7 ).
Now that is a load of horsecrap.... Natuurlijk kan dat... Alles kan. Hoeveel het gaat kosten is dan wel een tweede ;)
ilovetechno schreef op 30 September 2003 @ 21:25:
[...]
Het product word in onze branche heel veel gebruikt. Zit niets anders op om het op een andere manier te proberen. Helaas wilde bovenstaande ideeen geen passende oplossing bieden
Ik zou ze gewoon eens bellen. Niet geschoten is altijd mis... Maar gezien je reactie heb je ze al eens gebeld en hebben ze je verteld dat ze er niet veel zin in hebben.

Wat voor applicatie is het (welke branche?) en wat doet het? Misschien dat we daar meer mee kunnen (kleine kans, maar je weet nooit).

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

• NkLs
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online
Een venster vergroot- en verkleinbaar maken is zo moeilijk niet, in VB 6.0 b.v. moet je enkel form1.borderstyle=allesbehalvefixed, en eventueel de controls wat groter maken, dus veel werk is het niet voor de programmeurs, mijn inziens.

[ Voor 16% gewijzigd door NkLs op 30-09-2003 22:01 ]

Ipsa scientia potestas -Francis Bacon

Pagina: 1