Overzichtelijke FileMonitor

Pagina: 1
Acties:

• SavageNL
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 04-09 16:01
Ik zoek naar een programma welke bij houdt in welke bestanden geschreven wordt. Ik heb FileMon geprobeerd, en deze doet precies wat ik wil, alleen wordt elke keer dat een bestand benaderd wordt dit meteen getoond. Hierdoor krijg ik binnen enkele seconden een lijst van 10.000'en records.
Is er een programma die dit overzichtelijker kan laten zien (en het liefst met een filter)?
Alvast bedankt

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Filemon output opslaan en dan gaan filteren, kent filemon zelf geen filters. Plus het feit dat er gewoon ontzettend veel in bestanden geschreven wordt waarvan jij niets merkt ( denk aan swap / registry etc. )

• SavageNL
Filemon kent wel filters, maar ik krijg elke keer dat een file beschreven of gelezen wordt weer 100 records in het logbestand erbij.
Zonder ergens aan te komen zijn dit er ongeveer 500-1.000 per seconde.

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 22:41

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Zoveel mogelijk programma's en services afsluiten voor monitoren?

This footer is intentionally left blank

• Gomez12
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 17-10-2023
Wat wil je monitoren dan ???
Want ik kom met filemon vrij ver door gewoon de filters goed in te stellen, ik heb bijvoorbeeld explorer.exe geexclude, filemon zelf ook geexclude etc.

Als je een programma hebt wat je wil monitoren en dat programma zelf geeft veel output dan heb je inderdaad een probleem. Maar dat ligt dan gewoon aan dat programma.

• SavageNL
Het zijn niet zoveel bestanden die bekeken worden, maar elk bestand staat elke keer 50x in de lijst, hierdoor kan ik nog niet zien welke bestanden het zijn. Ik wil eigenlijk alle dubbelen eruit gooien, maar dat kan niet zomaar.
Verder zit ik met een probleem dat ik na een tijdje niet meer filters toevoegen, omdat dat veld 'vol' is...

• SavageNL
Maar kennen jullie niet een programma wat alleen de naam van de bestanden laat zien welke beschreven zijn? En het liefst dat hij elk bestand maar 1x laat zien.

• ajhaverkamp
  • Laatst online: 22:41

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Kun je niet gewoon zoeken naar bestanden die gewijzigd zijn, middels de stand "zoek" functie van Windows.

This footer is intentionally left blank

• SavageNL
Das wel een slimme.... Ik zal het eens proberen (je kan alleen op datum zoeken, maar ik zet de hem wel jaartje vooruit). Ik laat nog wel weten of dit werkt

• SavageNL
Het is gelukt, dank u
Pagina: 1