Toon posts:

[XP]Groot opstart probleem *

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik zal mijn probleem zo zorgvuldig mogelijk omschrijve":
Ik heb een schone XP install gedaan, hiervoor werkte alles goed, geen problemen met vage restarts, blauwe schermen ofzo.
De schone install werkt naar behoren, ik kreeg wel een een melding "Remote Procedure Call" maar die is nu weg door toepassen van patch bij Microsoft.
Probleem is echter dat de schone install goed werkt, ik heb Acronisdump teruggezet en het loopt goed. Indie ik echter meer software installeer (Office, ICQ, NewsBin Pro, Nero en nog zo wat) krijg ik bij het opstarten het scherm te zien waar dat blauwe schuifdingetje zit, daarba een kort flits van en groen scherm waarin ik iets van I/O meen te lezen, tis mar heel kort, en de PC reboot en dat blijft hij doen. Ik kan wel opstarten in veilige modus, teruggaan naar eerder herstelpunt helpt niet.
Wat is mijnprobleem????? Ik heb de "Search" gebruikt maar kom er daar niet mee uit.

• momania
  • Registratie: Mei 2000
  • Nu online

momania

iPhone 30! Bam!

OS versie even in de titel gezet conform: Windows Operated Systems - Policy

Neem je whisky mee, is het te weinig... *zucht*

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 13-05 16:56
Alleen die patch installeren is niet genoeg want zo te horen heb je het virus er al op gehad.
Klik hier voor een aantal virus removers etc.

Systeem Specs

• wizzzzzz
  • Registratie: Februari 2002
  • Laatst online: 26-03 14:08
Zet in ieder geval de XP firewall op je externe nic aan voordat je het internet opgaat !!