Hallo mensen,
Onlangs mijn XPpro systeem opgewaardeerd naar media player 9, sinds dien geeft hij tijdens het afspelen van een film, doet er niet toe wat, een stukje van het rechter beeld op de linker zijde weer
.(bij volledig scherm) gek genoeg geeft hij de film bij klein beeld wel goed weer op t scherm
Heb alle instellingen van mijn videokaart nagelopen, laatste detonator drivers 4X.X serie er op. Alle service packs staan er op welke microsoft heeft vrijgegeven, HEEL microsoft technet doorgespit op zoek naar een oplossing mbt mediaplayer 9
Bij DivX gaat het trouwens wel goed
dus naar mijn mening ligt het probleem binnen media player 9.
System specs;
Asus A7V8X-X mobo laatste bios
XP 1800@ 2GHz.
512Mb cas2
FX5200 - 128Mb van Asus.
XP professional met alle SP
Onlangs mijn XPpro systeem opgewaardeerd naar media player 9, sinds dien geeft hij tijdens het afspelen van een film, doet er niet toe wat, een stukje van het rechter beeld op de linker zijde weer
Heb alle instellingen van mijn videokaart nagelopen, laatste detonator drivers 4X.X serie er op. Alle service packs staan er op welke microsoft heeft vrijgegeven, HEEL microsoft technet doorgespit op zoek naar een oplossing mbt mediaplayer 9
Bij DivX gaat het trouwens wel goed
System specs;
Asus A7V8X-X mobo laatste bios
XP 1800@ 2GHz.
512Mb cas2
FX5200 - 128Mb van Asus.
XP professional met alle SP
[ Voor 8% gewijzigd door keur0000 op 26-09-2003 14:46 . Reden: typ foutjes e.d. ]
Bron: SR. Engineer met +40 jaar ontwerp/werkervaring in het bouwen van o.a. datacenters ;)