Verwijderd
Dell kan snel leveren als het moed (dus binnen 2 dagen) maar een gewonen levering mag niet langer duren als een week.
Verwijderd
mijn ervaring is circa 6 werkdagen. anyways, je kan het tot in de puntjes tracken...
ik zou het gewoon doen, ben erg tevreden met Dell
ik zou het gewoon doen, ben erg tevreden met Dell
dell is erg goed. Niet echt als je hard wilt overclocken, maar als je pa gewoon een prima compu wil met op elkaar afgestemde componenten van prima kwaliteit dan moetie dell nemen. Die dingen zijn vaak sneller dan een random kloon van de compuboer op de hoek (met op papier vergelijkbare snelheid)Levering is ongeveer een week (5 werkdagen) is mijn ervaring, maar je kunt zoals gezegd met een ordernummer kijken waar je compu nu is. Je moet (nadeel) echter wel tekenen bij de bestelling dat je het ding niet gaat gebruiken voor nucleaire, biologische en chemische lange afstandswapens. (als iemand weet hoe het moet mail me)
Verwijderd
Ik vind van alle merk PC's Dell toch zeker wel een van de betere, de prijs is lager en de kwaliteit zoals de service zijn heel goed.
Vooral die workstations van dell (Precision 420) zijn super, die hebben een hele mooie kast met een hele goede airflow (ze hebben namelijk een soort behuizing om de pci en agp sloten gezet, voor zit dan zo'n cooler die er lucht doorheen blaast), is echt over gedacht, en er zit 800mhz rambus in en SCSI onboard. Te veel om op te noemen.
Ik zet zelf altijd de PC die ik koop zelf in elkaar maar als ik een merk PC zou kopen zou dat zeker een :):):) DELL :):):) zijn!!!
Vooral die workstations van dell (Precision 420) zijn super, die hebben een hele mooie kast met een hele goede airflow (ze hebben namelijk een soort behuizing om de pci en agp sloten gezet, voor zit dan zo'n cooler die er lucht doorheen blaast), is echt over gedacht, en er zit 800mhz rambus in en SCSI onboard. Te veel om op te noemen.
Ik zet zelf altijd de PC die ik koop zelf in elkaar maar als ik een merk PC zou kopen zou dat zeker een :):):) DELL :):):) zijn!!!
ik wil niemand negatief beinvloeden ivm DELL, maar op mijn werk zijn er wat DELL servers onderuit gegaan (2x nieuw uit de doos: kaputt). Paar weken daarna: harddisken gecrasht..(in meerdere servers).
DLT tape units: stuk of 3 ook kaputt na 'n paar weken..
Misschien kwestie van domme pech, maar zelf ben ik niet meer zo voorstander van DELL.
NOGMAALS: ik wordt niet betaald om DELL af te kraken, dit zijn alleen mijn ervaringen.
DLT tape units: stuk of 3 ook kaputt na 'n paar weken..
Misschien kwestie van domme pech, maar zelf ben ik niet meer zo voorstander van DELL.
NOGMAALS: ik wordt niet betaald om DELL af te kraken, dit zijn alleen mijn ervaringen.
Verwijderd
Bij ons op het werk hebben ze +/- 5000 dell pc's en tientalen grote servers van Dell en Compaq en die werken perfect. Ik denk dat dat gewoon pech was voor jullie.
Verwijderd
me heeft ook een Dell en ik vind het een superding
(op de regiolocks van m'n dvd hardware na dan
)
extra hardware bijplaatsen heeft tot nu toe ook nog geen problemen opgeleverd
(en ik heb 'm echt volgepropt
)
alleen weinig te tweaken
monitors zijn ook van goede kwaliteit
(op de regiolocks van m'n dvd hardware na dan
extra hardware bijplaatsen heeft tot nu toe ook nog geen problemen opgeleverd
(en ik heb 'm echt volgepropt
alleen weinig te tweaken
monitors zijn ook van goede kwaliteit
Pagina: 1