[dsl]Tel. aansluiting en adsl in tijdelijk "antikraak" pand

Pagina: 1
Acties:
  • 741 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• zandpaddo
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 27-02-2025

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Ik heb samen met nog 3 anderen een kamer gekregen in een "antikraak" pand.

Nu ligt daar dus een telefoonlijn tot in het pand en we wilden graag vaste telefoon en internet. (tel. aansluitingen liggen al tot in het pand)

Nu is het zo dat de huur daar tijdelijk is voor onbepaalde tijd. Het kan dus maar zo afgelopen zijn (al lijkt het er niet op).

We zouden dus wel telefoon aan kunnen vragen, maar er is een minimale looptijd van 12 maanden voordat je het weer af kunt sluiten. Geldt dat in dit geval ook, als wij uit het pand moeten?

En hoe zit dit met ADSL (liefst Bbned). Daar zijn ook minimum contractsduren van 12 maanden?

Kortom is het mogelijk om vanwege huuropzegging je telefoonabonnement (en adsl) op te zeggen binnen de contractsperiode met bovenstaande reden.

• m0nk
  • Registratie: Juni 2001
  • Nu online

m0nk

16-09-2003 15.15

zou eens bellen, ik denk het niet eigenlijk, of met een fikse afsluit boete

13-05-2016 15:00 | 08-11-2017 8:30 | 25-11-2024 13:47

• rollebol
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 22-08-2025
Je kan het overigens wel eerder laten afsluiten, je moet alleen voor de 12 maanden betalen. Het is dus niet zo dat als je er na een aantal maanden uitgezet wordt dat de volgende bewoner nog 12 min dat aantal maanden op jouw kosten ADSL heeft.

• CmdrKeen
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 25-03 16:41

CmdrKeen

Krentenboltosti

Toen ik ADSL bij XS4ALL ging aanvragen, heb ik erbij gezegd dat ik misschien binnen het jaar ging verhuizen. Zij zeiden toen dat ik dan kostenloos mijn abbo kon opzeggen ALS er in het nieuwe postcodegebied geen ADSL aangesloten kon worden.

Stuur eens een mailtje naar info@xs4all.nl; ze reageren meestal wel binnen een of twee dagen.

Overigens: antikraak = repressieve tolerantie.

Bloed, zweet & koffie

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Het probleem is dus dat het een bedrijfspand is en het kan maar zo zijn dat we er meer dan een jaar in mogen zitten maar het kan ook met 4 maanden afgelopen zijn.

Afsluitboete voor telefoon is nog te doen (belbudget) maar adsl a 39 euro p/m is minder happy. Ik ga maar eens even contact met Demon opnemen.
linesharing is toch mogelijk met belbudget
Vilenin schreef op 26 September 2003 @ 12:33:
Het is geen echt antikraak pand, het is leegstaande,in redelijke staat verkerende, bedrijfsruimte. Om het pand de beschermen tegen vandalen worden en huurders ingezet. Maar zodra de beheerder andere plannen heeft met het pand moet jij eruit. Kan jaren duren, t kan ook kort zijn.

Bij demon kan het iig niet, volgens de faq.

[ Voor 40% gewijzigd door zandpaddo op 26-09-2003 12:43 ]

• zandpaddo

zandpaddo

Samsung HD's!!!!

Topicstarter
Vilenin schreef op 26 September 2003 @ 12:33:
Toen ik ADSL bij XS4ALL ging aanvragen, heb ik erbij gezegd dat ik misschien binnen het jaar ging verhuizen. Zij zeiden toen dat ik dan kostenloos mijn abbo kon opzeggen ALS er in het nieuwe postcodegebied geen ADSL aangesloten kon worden.

Stuur eens een mailtje naar info@xs4all.nl; ze reageren meestal wel binnen een of twee dagen.

Al reactie teruggehad, je moet gewoon dan 12-(aantal maanden) x het maandbedrag betalen

Is er geen alternatief zonder opzegtermijn (geen telefoontikken)?

[ Voor 6% gewijzigd door zandpaddo op 26-09-2003 17:01 ]

Pagina: 1