Mijn pc een pII-350mhz van 2 jaar oud geeft veel problemen. Wanneer ik de computer koud opstart doet hij het gewoon goed. Hij geeft alleen een probleem met word(winword), maar dat is van latere zorg. ALs hij bv uitvalt door automatische beveiliging kan ik hem met een tik op de spatiebalk niet meer aan krijgen. Ctrl.+alt+del werkt dan ook niet meer. Als ik hem dan met de power uit en weer aan doe wil de pc niet starten.Ook als ik hem gewoon uitzet en dan weer aan wil hij niet starten. Hij geeft dan alleen een regelmatige repeterende pieptoon. Soms begint hij wel met inladen, maar houdt erbij een windows'98 scherm mee op en loopt vast. Wat is hier aan de hand? Voeding stuk? of processor? of meer info nodig?
bios of moederbord probleempje misschien? ik zie dit probleempje wel eens bij sommige compaq deskpro's die na een windows vastloper niet meer aan willen tot je een keer de powerkabel eruit trekt en d'r weer insteekt.
Verwijderd
Tja, als je niets verandert hebt aan je hardware config zou ik zeggen dat er iets mis is met je win98install, dus misschien moet je die er eens opnieuw oppleuren.
Mocht dit niet werken zou ik gaan denken aan een mankement aan het een of andere onderdeel, maar het is lastig om dat zo te zeggen.
Mocht dit niet werken zou ik gaan denken aan een mankement aan het een of andere onderdeel, maar het is lastig om dat zo te zeggen.