Toon posts:

kazaa faalt met downloaden mp3

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Als ik bepaalde soort nummers wil downloaden via kazaa lite.
Dan download hij het volledig.
Maar zodra het nummer met winamp of media player wordt afgespeeld dan spoelt hij terug net zoals een cassette bandje?
Het maakt niet uit welke ik dan download. Ze gaan allemaal fout.

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Volgens mij zijn dat corrupte bestanden die door bijvoorbeeld Stichting Brein verspreid worden om het downloaden tegen te gaan...

Correct me if I'm wrong.

• Cardinal
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 19:51
Superseb schreef op 26 September 2003 @ 11:23:
Volgens mij zijn dat corrupte bestanden die door bijvoorbeeld Stichting Brein verspreid worden om het downloaden tegen te gaan...

Correct me if I'm wrong.
nope, your not wrong.
maar het is niet alleen stichting brein die dit doet, maar ook de RIAA en de rest.
zou proberen eens legale mp3's te downloaden, gaat een stuk beter :)

Verwijderd

Je kan een banlijst download met de ip adressen van de RIAA servers, dan krijg je die niet meer in je zoek resulaten. :)

Verwijderd

Topicstarter
danke schon;)

Verwijderd

Topicstarter
trouwens.... Alsof jij nog nooit "illegaal" hebt gedownload.... lol

• mduijvendijk
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 06-09 09:27

mduijvendijk

Flying Rukia ^_^

Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 11:28:
Je kan een banlijst download met de ip adressen van de RIAA servers, dan krijg je die niet meer in je zoek resulaten. :)
Als iemand anders zo'n corrupt bestand heeft gedownload en jij download dat vervolens van die persoon, dan heb je als nog dat corrupte bestand binnen ;(

Ik dacht trouwens dat die corrupte bestanden van RIAA pas na de eerste 3 seconden gek gingen doen :?

Sometimes human's are...

• Frank-NL
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Ik zou eens wat andere p2p programma's proberen, zoals soulseek (www.slsknet.org). Nadeel is dat je (vooralsnog) geen multi-source downloads hebt maar daar is wel meteen het nadeel van corrupte bestanden opgelost. Bovendien is het aanbod kwalitatief een stuk beter dan op kazaa ;)

• Superseb
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
mduijvendijk schreef op 26 September 2003 @ 12:25:
[...]

Als iemand anders zo'n corrupt bestand heeft gedownload en jij download dat vervolens van die persoon, dan heb je als nog dat corrupte bestand binnen ;(

Ik dacht trouwens dat die corrupte bestanden van RIAA pas na de eerste 3 seconden gek gingen doen :?
Nee het kan op elke plek voorkomen.
Pagina: 1