Toon posts:

internet explorer 6 en rabo telebanieren

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
hallo,

ik heb het volgende probleem. Ik kan sinds kort niet meer rabo telebanieren, nu weet ik waarschijnlijk wel wat het probleem hiervoor is. ik moet in internet explorer de beveiliging op vertrouwde websites zetten en dan bij webistes https://*.rabobank.nl toevoegen maar alleen als ik dit gedaan heb en druk op ok dan blijft ie niet op vertrouwde websites staan maar gaat gewoon weer terug bij beveiliging naar de instelling het internet.
Bankieren onder opera werkt gewoon goed maar ik wil toch graag verder werken met rabo telebanieren.

Wie weet de oplossing?

• Krypt
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 16:35
Erhm. ik neem aan dat je RT5 bedoeld...

Waarom moet je de beveiliging veranderen en toegoegen bij websites? bij mij werkt ie zonder die aanpassingen ook gewoon; al gewerkt vanaf RT4.0

Pvouput live

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het volgende probleem opeens in rt5:
k start rabo telebankieren op, klik op ophalen in vul vervolgens mijn pinconde van de digipas in. nadat ik op ga verder heb geklikt, gaat het programma normaal de gegevens ophalen maar nu verdwijnt het inlog venster meteen en blijft er recht in het hoofdscherm de telefoon met de computer actief. er gebeurt echt helemaal niks...hoe lang ik ook wacht. Als ik het dan nog een keer probeer zegt de pc dat hij nog verbinding met de rabobank heeft. Ook lukt het internetbankieren op internet niet bij de rabobank.

nu heb ik die helpdesk van de rabo gemaild en die kwamen met die oplossing maar dat wil dus niet op een of andere manier...

• kwiebus
  • Registratie: Oktober 2002
  • Laatst online: 05:59
Misschien dat de laatste dagen de servers van de rabobank niet helemaal lekker waren, ik had namelijk ook een aantal dagen problemen zowel met internet- als telebankieren. Nu zijn deze problemen plots weer verdwenen.

• DeeJee
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-12-2024

DeeJee

Dus...

Bel de helpdesk anders ff. Die helpen je meestal wel goed daar.

http://www.rabobank.nl/info/execute/node?node_id=197245

[ Voor 32% gewijzigd door DeeJee op 26-09-2003 12:03 ]

Money for nothin' and your chicks for free