Toon posts:

Whelp! me comp start niet meer op :\

Pagina: 1
Acties:
  • 31 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Et begon gisteren al.. ik zet me comp aan.. geen beeld en lijkt niet te reageren.. et laadlampje brand constant en me cdrom drives laden allebei twee keer ipv normaal 1 x :\ dan gebeurt er nix. Geen beeld, geen geratel, nix.. ongeveer 5 minuten later maaktie allemaal piepjes. Geen code ofzo lijkt me, daarvoor gaat het te snel. Het is eerder een melodietje. Dan valt hij weer stil. Dan na weer 5 minuten startte ie eindelijk op. Ik gelijk een virusscan uitvoeren (updated etc :p) en me hardware gecontroleerd. Dat werkte allemaal. Nix meer aan de hand. Nu startte ik em vanochtend weer op. weer precies hetzelfde alleen nu schijntie niks meer te doen na die piepjes. Waar kan dit aan liggen? wat te doen ? o.0 Ik heb geen vage dingen met me computer uitgehaald en ineens begint ie zo te doen o.0 nja plz whelp! :|

tnx

[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 11:10 ]

Verwijderd

piepjes duiden vaak op kapot geheugen.. denk dat je geheugen erg brak is en op het punt staat te begeven..

edit:

Word ie wel goed gekoeld? als ie na 5 minuten wel opstart kan ie weer afgekoeld zijn. probeer eens in je BIOS te kijken hoe warm alles is

[ Voor 43% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 11:13 ]

• Bikkel-Rulez
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-12-2025
idd of video kaart

• BalusC
  • Registratie: Oktober 2000
  • Niet online

BalusC

Carpe diem

1) titel is ruk
2) topicstart is onleesbaar
3) overduidelijk geen vooronderzoek gepleegd

Kijk eens in de FAQ van dit subforum .. Daar zul je een linkje naar Hangen en Opstartproblemen troubleshooter vinden. Lees ook het stukje in de FAQ van dit subforum door hoe je een topic behoort te openen :)

Verder raad ik je aan om de Algemene regels hoe je op het forum te gedragen (Netiquette) aandachtig door te nemen om een beter beeld te krijgen van hetgeen wij hier op GoT van de gebruikers verwachten ;)

Dit topic is gesloten.