Toon posts:

[W2003 Server] Index Server behoud van url's naar documenten

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Ik ben bezig een offerte te schrijven voor een klant wie een intranet ontwikkeld wil hebben met als server W2003. Ze willen graag een uitgebreide zoekmogelijkheid hebben welke ook in staat is om de naar de webserver ge-uploade documenten (doc, pdf, xls etc) te doorzoeken.

Ik weet dat bijvoorbeeld MS Sharepoint hiervoor gebruikt kan worden, echter ze hebben hier geen licentie voor. In hoeverre is de standaard aanwezige Index Server in staat om de url's te volgen om zo de documenten te indexeren en de resultaten aan de gebruiker te tonen met behoud van url's?

• mutsje
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 15-05 10:25

mutsje

Certified Prutser

Als je nou eens de help in duikt van windows 2003 of gewoon naar www.microsoft.com/technet of www.support.microsoft.com gaat kun je vast wel weer verder met je offerte schrijven.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 17:30

TeeDee

CQB 241

Index Server index soms teveel naar mijn mening. :)
Kwestie van op de juiste manier uitlezen.

Owja, PDF indexen kan met het PDF Filter voor IndexServer. (weet niet zeker of IS 2003 al native pdf indexed)

Maar ik snap eigenlijk je vraag niet. Behoud van URLS? In wat? In die documenten of hoe je het uitleest.

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Verwijderd

Topicstarter
mutsje schreef op 26 september 2003 @ 10:56:
Als je nou eens de help in duikt van windows 2003 of gewoon naar www.microsoft.com/technet of www.support.microsoft.com gaat kun je vast wel weer verder met je offerte schrijven.
helemaal met je eens, ben ik ook aan het doen. Echter ik hoop op deze manier sneller duidelijkheid te krijgen dan zelf te zoeken in deze berg van informatie.

[ Voor 48% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 11:02 ]

Verwijderd

Topicstarter
TeeDee schreef op 26 September 2003 @ 11:00:
Index Server index soms teveel naar mijn mening. :)
Kwestie van op de juiste manier uitlezen.

Owja, PDF indexen kan met het PDF Filter voor IndexServer. (weet niet zeker of IS 2003 al native pdf indexed)

Maar ik snap eigenlijk je vraag niet. Behoud van URLS? In wat? In die documenten of hoe je het uitleest.
Thnx.

Met "behoud van url's" bedoel ik dat de index server de site op basis van gevonden url's gaat indexeren. Start in de root van het intranet en volgt dan elke gevonden url. Wanneer de gebruiker dan zoekt en klikt op een resultaat moet het volledige url gebruikt worden.

• TeeDee
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 19-05 17:30

TeeDee

CQB 241

Simpel: Ja. Maar dat had je ook kunnen vinden op de diverse MS sites. (zoals mutsje zei)

Heart..pumps blood.Has nothing to do with emotion! Bored

Pagina: 1