allemaal best hoor dat jullie het nodig vinden om het OF te sluiten maar waar moet ik dan mijn foto's gaan posten als ik aandacht tekort kom?
Als je aandacht wil, kan je ook gewoon ff hier langskomenOp zondag 03 december 2000 10:34 schreef spott het volgende:
allemaal best hoor dat jullie het nodig vinden om het OF te sluiten maar waar moet ik dan mijn foto's gaan posten als ik aandacht tekort kom?
*zucht*...zie je wel dat het k*t is dat onzin dicht is...Op zondag 03 december 2000 11:44 schreef Paz het volgende:
ga dit soort dingen aub in een ander forum (fok) regelen.
Verwijderd
okeOp zondag 03 december 2000 11:46 schreef GraasGast het volgende:
[..]
*zucht*...zie je wel dat het k*t is dat onzin dicht is...
Verwijderd
Nu begin ik het nog eens te worden ook met Paz...
Er zijn ondertussen een paar initiatieven om het OF - al dan niet tijdelijk - te vervangen. Allemaal leuk en zo, maar de link met Tweakers valt dus gewoon weg dan. En die wil ik nou net houden
Dan heeft FOK nog meer relatie met Tweakers!
Owkee, wat doet mijn mening er toe (ben tenslotte toch "alleen maar" onzin poster met af en toe een vraag in één van de echte fora, maar ik hou me maar vast aan de illusie dat er toch een paar het met me eens zijn...
Er zijn ondertussen een paar initiatieven om het OF - al dan niet tijdelijk - te vervangen. Allemaal leuk en zo, maar de link met Tweakers valt dus gewoon weg dan. En die wil ik nou net houden
Owkee, wat doet mijn mening er toe (ben tenslotte toch "alleen maar" onzin poster met af en toe een vraag in één van de echte fora, maar ik hou me maar vast aan de illusie dat er toch een paar het met me eens zijn...
Nou, ik ben het iig met je eensOp zondag 03 december 2000 11:51 schreef Andina het volgende:
Nu begin ik het nog eens te worden ook met Paz...
I don't know half of you half as well as I should like; and I like less than half of you half as well as you deserve
Hoewel dit topic natuurlijk niet op z'n plaats is, wil ik Spott nog even zeggen dat ze de foto's wel kan mailen. Je weet dat ik er ware kunstwerkjes van maak 
(misschien een ideetje.? www.gotgirls.nl een mooie XXX-site
)
(misschien een ideetje.? www.gotgirls.nl een mooie XXX-site
Verwijderd
LolOp zondag 03 december 2000 12:28 schreef Obi het volgende:
misschien een ideetje.? www.gotgirls.nl een mooie XXX-site
laten we een fonds openen!
elke tweaker legt wekelijks een X bedrag neer....en dan kopen we in stappen voor elke tweaker een web-cam.... dan krijgt spott er als 1ste één.
:z***dwaas droomt verder***:z
elke tweaker legt wekelijks een X bedrag neer....en dan kopen we in stappen voor elke tweaker een web-cam.... dan krijgt spott er als 1ste één.
:z***dwaas droomt verder***:z
King for a day,... fool for a lifetime.
Verwijderd
Errrrrrrm, Station Zwolle, zeg maar wanneer.Op zondag 03 december 2000 10:34 schreef spott het volgende:
Verwijderd
Okee, k heb een keertje gepost dat het niet aan de topics ligt maar aan de mensen die erop replyen,
ik ben blij dat spott hierbij mijn ongelijk aantoont
ik ben blij dat spott hierbij mijn ongelijk aantoont
Verwijderd
kunnen ze bij jou niet beginnen met een BAN....4 ever.....flikker toch op met je kinderachtige gedrag....dit is geen onzin...Op zondag 03 december 2000 10:34 schreef spott het volgende:
als je aandacht te kort komt, ga je je ouders maar lastig vallen ofzo.... daar is het forum niet voor
doe ff normaal zeg
doe ff normaal zeg
Wat een ongelooflijk DOM topic zeg...!
Jeez..alleen hiermee geef je al aan dat je aandacht tekort komt..
Wat heeft GOT nou met jouw "aandachts" problemen te maken..
Jeez..alleen hiermee geef je al aan dat je aandacht tekort komt..
Wat heeft GOT nou met jouw "aandachts" problemen te maken..
ik heb haar gesproken... maaar sommige schijnen niet helemaal door te hebben wat lieve adjes eigenlijk is. (jaja, die mensen zijn er ook). Zei dachten dat Lieve Adjes gewoon een vervanging was voor OF.Op zondag 03 december 2000 19:32 schreef AcidBurn het volgende:
als je aandacht te kort komt, ga je je ouders maar lastig vallen ofzo.... daar is het forum niet voor
doe ff normaal zeg
Tja... als ze vragen 'Hey? waar is onzin?' En ze antwoorden: 'Kijk maar in lieve Adjes'
dan weten ze het ok niet meer he!
Zo was dat net als bij AG en Jude...
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
Verwijderd
Op zondag 03 december 2000 19:39 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
ik heb haar gesproken... maaar sommige schijnen niet helemaal door te hebben wat lieve adjes eigenlijk is. (jaja, die mensen zijn er ook). Zei dachten dat Lieve Adjes gewoon een vervanging was voor OF.
Tja... als ze vragen 'Hey? waar is onzin?' En ze antwoorden: 'Kijk maar in lieve Adjes'
Verwijderd
Jeeeej! Nadenken is voor sommige personen blijkbaar echt teveel moeiteOp zondag 03 december 2000 19:39 schreef Dirk-Jan het volgende:
[..]
ik heb haar gesproken... maaar sommige schijnen niet helemaal door te hebben wat lieve adjes eigenlijk is. (jaja, die mensen zijn er ook). Zei dachten dat Lieve Adjes gewoon een vervanging was voor OF.
ik snap niet waarom deze topic niet dicht is.
RTFF 
Lieve Adjes; voor al je flames, klachten, complimenten en steunbetuigingen aangaande ons mooie forumpje.
Verwijderd
/me vind dat gewoon iedereen die meer dan 75% van z'n posts in het onzinforum heeft gepost gebanned moet worden.
Verwijderd
dus ik moet gebanned worden ??Op zondag 03 december 2000 22:43 schreef Revolution het volgende:
/me vind dat gewoon iedereen die meer dan 75% van z'n posts in het onzinforum heeft gepost gebanned moet worden.
Haha grapjas.Op zondag 03 december 2000 22:43 schreef Revolution het volgende:
(Daar val ik overigens niet onder, ik heb 2/3 van m'n posts in 't onzin forum.)
"I sit in my room and imagine the future."
Euh dit is dus niet de vervanger voor het OnzinForum. Als je plaatjes wilt posten, dan moet je een forum vinden waar dat wel kan. (Hier is er op het moment geen plaats meer voor).
Bericht hierboven
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()