Bij mijn hostingprovider heeft er een migratie plaatsgevonden naar MS Server 2003. Naar nu blijkt wordt de HTML code getoond ipv een pagina wanneer er boven de html tag een <!-- comment staat met meer dan 192 tekens. Even afgezien van het feit of dit W3C compatible is etc, het blijkt dat dit ook weer niet consequent is. Een andere site heeft een comment van dik 400 tekens boven de HTML tag maar toont gewoon netjes de pagina op/van een 2003 server.
De comment boven de HTML tag was een search engine truukje maar werkt inmiddels niet meer geloof ik. Ik probeer nu uit te vissen wat de reden is van dit inconsequente probleem voordat ik tig pagina's moet gaan wijzigen door de comment te verwijderen. Iemand ervaring met dit probleem?
De comment boven de HTML tag was een search engine truukje maar werkt inmiddels niet meer geloof ik. Ik probeer nu uit te vissen wat de reden is van dit inconsequente probleem voordat ik tig pagina's moet gaan wijzigen door de comment te verwijderen. Iemand ervaring met dit probleem?