Toon posts:

Tomcat op apache

Pagina: 1
Acties:
  • 38 views sinds 30-01-2008

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

ik heb nu tomcat toch echt nodig :S
ik heb hem dus nu maar ik moet 2 variableen veranderen
catalina_home en
java_home

zie ze wel staan in de catalina.bat maar als ik ze daar wijzg zegt ie dat de java_home niet geldig is ofzo..

waar kan ik deze vinden?\

gr T 8)7

[ Voor 25% gewijzigd door Verwijderd op 26-09-2003 10:19 ]

• F_J_K
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online

F_J_K

Moderator CSA/PB/AI

Front verplichte underscores

Staat in de handleiding :Y)
Java location: The installer will use the registry or the JAVA_HOME environment variable
In het Nederlands: omgevingsvariabele.
Dus set java_home=c:\whatever op de prompt of het invoeren via configscherm-systeem (zie F1 --> To add or change the values of environment variables :P )

Waar precies: dat hangt van je install af en staat ongetwijfeld uitgelegd in de apache handleiding.

Googlen naar (gezien dat bestand dat je al aanpaste :P ) 'catalina.bat tutorial' geeft mij trouwens meteen als eerste hit: http://javaboutique.inter...als/Tomcat/configure.html en dat lijkt me toch echt genoeg ;)

offtopic:
Het lijkt me gezien je eerdere topics toch echt handig om een paar handleidingen, tutorials, how-to's te lezen omdat dit toch echt wel duidelijk is te vinden. Ongetwijfeld krijg je later ook nog vragen maar lees dan dus eerst wat tutorials please :)
Zie ook hoe een beginpost maken. Je bent al goed bezig door al wat te proberen (catalina.bat), maar er is toch nog veel meer te vinden om het je makkelijker te maken.

Maar goed, omdat er duidelijke handleidingen zijn te vinden kan deze wel op slot. Succes :)

'Multiple exclamation marks,' he went on, shaking his head, 'are a sure sign of a diseased mind' (Terry Pratchett, Eric)

Dit topic is gesloten.