[Cursus] Vormgeving

Pagina: 1
Acties:
  • 52 views sinds 30-01-2008

• NetXtreme
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 08-08 22:13
Ik weet niet of dit het goede adres is om dit te posten, but here it goes:

Ik zoek een adres voor een cursus vormgeving voor webpagina's, iemand een idee? >:)

• SchizoDuckie
  • Registratie: April 2001
  • Laatst online: 18-02-2025

SchizoDuckie

Kwaak

www.google.com

succes.

Stop uploading passwords to Github!

• NetXtreme
Heb ik al gezocht, maar kon niet echt wat boeiends vinden....

• 1st_Ro
  • Registratie: December 2002
  • Laatst online: 07-01-2022
http://www.competencefactory.nl (dat heette eerst Appoint, wat ik eerst neer had gezet ;) )

[ Voor 72% gewijzigd door 1st_Ro op 26-09-2003 09:44 ]

• Woudloper
  • Registratie: November 2001
  • Niet online

Woudloper

« - _ - »

NetXtreme :: goed dat je al gezocht hebt, maar er is naar ons idee best wel veel hierover te vinden. Als je nu eerst eens aangeeft wat van type cursus jij zoekt! Een online cursus, mondelinge cursus, praktijk cursus, etc...

• NetXtreme
Ik zoek een avondcusus, omdat ik zelf nog naar school ga. Die cursus moet vooral verder ingaan op het vormgeven van webpagina's, want daar loop ik bijna altijd op vast. Het script schrijven is geen probleem, dat lukt wel, maar het vormgeven....

voorbeeld: http://netxtreme.bounceme.net

• RM-rf
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 23:40

RM-rf

1 2 3 4 5 7 6 8 9

volgens mij is er voor 'vormgeving' an sich geen cursus verkrijgbaar, het gaat hier niet om bepaalde technische vaardigheden zoals de werking van een programmeer- of opmaak-taal;

De cursussen webbouwen zullen zich grotendeels specificeren op basis-vaardigheden als HTML, wat javascript en het gebruik van een programma als dreamweaver of photoshop/Fireworks.

Zicht krijgen op vormgeving is gewoonweg ook sterk afhankelijk van je interessegebieden,
je leert het door veel te kijken, op zoek te gaan naar interessante stijlen, onderzoek naar kleurcombinaties en typografie.

Intelligente mensen zoeken in tijden van crisis naar oplossingen, Idioten zoeken dan schuldigen

• NetXtreme
That sux, really hard...

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 00:21

crisp

Devver

Pixelated

:?

Op de een of andere manier heb ik het gevoel dat dit topic toch niet helemaal is zoals we het graag in W&G zien....

Intentionally left blank

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.