Ik heb vandaag/gisteren/vannacht gentoo geinstalleerd. Alles prima, alleen werkt mijn ARchos MP3 speler niet meer. Ik heb hier de opstartdiskette op gezet... Blijkbaar kan het kwaad om een bootflop (ext3) op een FAT32 schijf te zetten. Alles staat er nog wel op. In windows geeft ie aan dat ik hem moet formateren. Dit wil ik niet, ben ik al mijn mp3tjes kwijt en kan ik opnieuw gaan rippen. Onder linux krijg ik een fout dat ie niet kan mounten.
Met fdisk heb ik de partitietabel bekeken van /dev/sda (mijn mp3speler) en die staat op c (FAT32 met LBA) Dit is dus goed. Alleen op de een of andere manier werkt het niet. Als ik opnieuw c aangeef verandert er niets.
Kan ik ook een ander type aangeven, wegschrijven en weer terug veranderen? Dat ie het dan wel goed wegschrijft? Of is er een andere manier om de partitietabel goed te schrijven?
Met fdisk heb ik de partitietabel bekeken van /dev/sda (mijn mp3speler) en die staat op c (FAT32 met LBA) Dit is dus goed. Alleen op de een of andere manier werkt het niet. Als ik opnieuw c aangeef verandert er niets.
Kan ik ook een ander type aangeven, wegschrijven en weer terug veranderen? Dat ie het dan wel goed wegschrijft? Of is er een andere manier om de partitietabel goed te schrijven?