Ik wil adsl maar het moet wel draadloos want k kan geen kabels door het hele huis trekken. Hij komt beneden ik een hoekje binnen en hij staat een etage hoger. Weet iemand wat ik dan allemaal precies nodig heb voor 2 pc's online te krijgen. ik ben ook aan het informeren geweest bij wanadoo en tiscalie. ik heb bij bijden de helpdesk gebeld en bij de ene moest je dan een adsl router hebben en bij de anderen kan het gewoon met een usb modem. Wie wil en kan mij helpen. Bij voorbaat dank.
en draadloze netwerkkaarten........Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 09:25:
Een router en een access point kopen. Is dat niet alles?
Maar uuh, dit is wel een beetje basic en zoekwerk.
Dan heb je dus niet gezocht......
Wat je nodig hebt is een accesspoint die het signaal verstuurd en twee Wirelessnetwerkkaarten.
IK gebruik zelf alles van Linksys www.linksys.com
De WAP54G en 2x een pcmcia kaart voor mijn notebooks.
Kijk een in de pricewatch wat het kost....
Wat je nodig hebt is een accesspoint die het signaal verstuurd en twee Wirelessnetwerkkaarten.
IK gebruik zelf alles van Linksys www.linksys.com
De WAP54G en 2x een pcmcia kaart voor mijn notebooks.
Kijk een in de pricewatch wat het kost....
Dacht ik jou effe te herkennen, hoi 
Router en een acces point dus. Die aansluiting komt voorlopig toch niet dus tijd genoeg om op school uit te leggen
Misschien kun je ipv een AP en Router gewoon een multi-pc modem krijgen (draadloos)
Router en een acces point dus. Die aansluiting komt voorlopig toch niet dus tijd genoeg om op school uit te leggen
PV 4915wp op oost, 2680 wp op west, 1900 wp op zuid. pvoutput - AUX 8 kW bi bloc
Het antwoord heb je al gekregen bij de helpdesk; ga is naar een computer dealer toe
deze heeft vaak een aantal standaard pakketjes klaarstaan waarbij je het geheel zelf
handig kan installeren. Let er op dat je dan wel een ethernet producten zijn. Dus als je
een usb modem hebt moet je dat er wel even bij vermelden.
deze heeft vaak een aantal standaard pakketjes klaarstaan waarbij je het geheel zelf
handig kan installeren. Let er op dat je dan wel een ethernet producten zijn. Dus als je
een usb modem hebt moet je dat er wel even bij vermelden.
Gratis webwinkel beginnen? Met Onetoshop.com kunt u direct beginnen!
Er zijn meer manieren om te zoeken dan alleen de faq hoorVerwijderd schreef op 26 September 2003 @ 09:28:
Ja dat zal vast wel maar ik heb er de balle verstand van en ik kon het ook niet vinden op de FAQ
zoeken naar draadloos netwerk
Een tip: Jij wil GEEN usb modem. Andere modem kan en dan later los router/AP kopen. Misschien krijg je de speedtouch510 bij je abo en heb je alleen nog een AP nodig, of misschien wil je het lieft in 1 keer de mulitpc modem nemen van de provider.
En in alle gevallen usb/pci WiFI kaartjes in pc's
En in alle gevallen usb/pci WiFI kaartjes in pc's
{signature}
Zie:
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20
[search=draadloos internet]
enz ...
Zie ook:
Help Help!!!!!!!
Want van roepen wordt ik doof
http://gathering.tweakers.net/forum/list_message/20#20
[search=draadloos internet]