Ik heb het ook met me BE-6, maar dan branden ze allemaal, maar heel flauw, dus het zal wel goed zijn...
\o/
Maar het vreemde is, dat het lang niet altijd is, en zeker niet altijd dezelfde lampjes, en altijd maar 1, als er iets blijft branden. Pokke licht in mun slaapkamer
ik kan er nie van slapen
Dat mobo heeft toch ook power-on-via-keyboard??
dan blijft er namelijk spanning op het keyboard staan als je het systeem down haalt. en hierdoor blijven de *-lock lampjes in de laatst gebruikte stand staan.
je kunt het normaal gesproken uitzetten door power-on via keyboard te disabelen.
heb zelf een asus p2b en die heeft dat ook. die lampjes zijn zo fel dat ik er persoonlijk niet van kan slapen.
dan blijft er namelijk spanning op het keyboard staan als je het systeem down haalt. en hierdoor blijven de *-lock lampjes in de laatst gebruikte stand staan.
je kunt het normaal gesproken uitzetten door power-on via keyboard te disabelen.
heb zelf een asus p2b en die heeft dat ook. die lampjes zijn zo fel dat ik er persoonlijk niet van kan slapen.
"You are not ready for immortality yet" - Kosh Nararek
Verwijderd
Nee hoor, ik heb ook bp6, en keybord-on aan staan. Maar ik heb geen extra verlichting in mijn kamer
Verwijderd
Who cares? Maar ff serieus, heb ik altijd als ik niet goed afsluit, da moet ik dus ff de stroom eruit trekkuh.
off topic > maar wat denk je dan van mij met zo'n 50 ledjes op mijn kamer dag en nacht en dan nog een digitale equalizer ?
.
Verwijderd
50 ledjes? zo'n keybord wil ik ook wel, KEWL!
Knightrider for 2000: NightTweaker 
Maarre, om even ontopic te blijven, installeer gewoon de Bios die bij je Bord zat. Ik heb ook een BP6 en heb ook gezien dat abit een nieuwe bios uitbracht i.v.m. Y2K problemen. Dat moet ik zien, dus ik zou hem pas installeren als het fout ging. Gaat er niks fout!
Gewoon de oude Bios houden, es kijken of het helpt.
Suc6
Patrique
Maarre, om even ontopic te blijven, installeer gewoon de Bios die bij je Bord zat. Ik heb ook een BP6 en heb ook gezien dat abit een nieuwe bios uitbracht i.v.m. Y2K problemen. Dat moet ik zien, dus ik zou hem pas installeren als het fout ging. Gaat er niks fout!
Gewoon de oude Bios houden, es kijken of het helpt.
Suc6
Patrique
Heh, ik heb een BE-6 en heb power-on door keyboard aanstaan, maar geen ledjes aan....
komt misschien ook wel omdat er geen ledjes op dit archaische IBM toetsenbord zitten, maar da's wat anders
Als ik de stekker uit de voeding van mijn pc trek werkt het trouwens nie meer...dus hij herstelt de stroom niet meer naar je toetsenbord...wel jammer..
komt misschien ook wel omdat er geen ledjes op dit archaische IBM toetsenbord zitten, maar da's wat anders
Als ik de stekker uit de voeding van mijn pc trek werkt het trouwens nie meer...dus hij herstelt de stroom niet meer naar je toetsenbord...wel jammer..
Don't worry, it's all just 1's and 0's.
Op mijn keyboard heb ik 4 lampjes, de drie gebruikelijke en "power". Dat power lampje brandt als de ATX voeding aanstaat, altijd dus. Ik heb ook een BP6 en ik heb nooit dat ze alle 4 branden....
Een beetje type-ex doet wonderen over die lampjes heen.
mijn monitorlmapje knippert
achterkant van mijn HP R45 brand een lampie
toetsenbord lampie brand
lampje van mijn Labtec 4620 brand
lampje op de hub van mijn server die in de kelder aanstaat blijft branden
rooie lampjes van mijn stekkerdozen branden
joh heb een hele kerstboom met lampjes naast mijn bed snachts
RobbyNitroz
achterkant van mijn HP R45 brand een lampie
toetsenbord lampie brand
lampje van mijn Labtec 4620 brand
lampje op de hub van mijn server die in de kelder aanstaat blijft branden
rooie lampjes van mijn stekkerdozen branden
joh heb een hele kerstboom met lampjes naast mijn bed snachts
RobbyNitroz
altijd de laatste AMD-cpu op het laatste mobo met zoveel geheugen als erin past :-)
Pagina: 1