Laptop Fan's Hp Pavilion ze5415EA

Pagina: 1
Acties:

• Kres817
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 31-10-2024
Ik heb net een laptop gekocht

Een HP

Nou heb ik een vraag
Aan de onderkant zie ik drie fan's. Als je het aan mij vraagt vind ik dat best veel.
Een fan werk temperatuur gestuurd. Hij slaat aan een af.
Best iritant.

Is er een progje om op een noetebook de temp te cheken en/of te controleren?

Ik weet dat er bestaande progjes zijn maar die zijn voor de gewoone desktop PC's.
Op de site van Hp vind ik geen info.

Ach ja..........

• Guardian Angel
  • Registratie: Juni 2000
  • Niet online

Guardian Angel

Bejaard en langharig tuig

Al geprobeerd om op het (engelstalige) forum van HP die vraag te stellen? Ik heb de ZE4228 en wilde iets weten en kreeg op wat vragen redelijke antwoorden van andere gebruikers.

ARME AOW’er

• -=bas=-
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 22-04-2025
Heb je al die bestaande progje geprobeerd. Op sommige notebooks werken ze namelijk gewoon.

Senile! Senile Oekaki

• mlevd
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 11-02-2025
Je hebt waarschijnlijk een notebook met een gewone desktop processor erin. Die hebben uiteraard meer koeling nodig nan een mobile processor omdat ze heter worden. Dit is best algemeen bekend en had je eigenlijk voordat je hem aanschafte moeten lasten meewegen.

Ik vrees dat je de geluidsproduktie van de keoling voor lief moet nemen.

Wat betreft het uitlezen van de temperatuur van je HP, ik denk niet dat de bestaande progjes je zullen helpen, je zal als er iets bestaat dit moeten zoeken bij HP.

• Exirion
  • Registratie: Februari 2000
  • Laatst online: 17:24

Exirion

Gadgetfetisjist

Daarom heb ik destijds een HP Athlon XP-M notebook weer teruggebracht en ben naar een heerlijke rustige en koele Asus centrino overgestapt. Wat een rust :z

"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein