Vreemd probleem webmail Planet

Pagina: 1
Acties:
  • 35 views sinds 30-01-2008

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 40875

Topicstarter
Ik zit al een hele tijd met een vreemd probleem met webmail van Planet Internet. Nergens is een oplossing te vinden en zelfs bij Planet zelf weten ze er geen raad mee.

Na opstarten van http://webmail.planet.nl krijg ik het lege kader. Dan tik ik respectievelijk mijn gebruikersnaam en mijn wachtwoord in. Vervolgens druk ik
op de pijl achter "inloggen" en krijg opnieuw het lege kader met dus het verzoek gebruikersnaam en wachtwoord in te vullen. Na wederom gebruikersnaam en wachtwoord te hebben ingevuld en te hebben geklikt op de pijl achter "inloggen" krijg ik weer het lege kader, terwijl hij gewoon naar mijn inbox zou moeten gaan.

Het curieuze is dat wel normaal via ander PC's ingelogd kan worden mbv gebruikersnaam en het zelfde wachtwoord, waarna het overzicht met ontvangen e-mails volgt. Het inlogprobleem lijkt zich dus te beperken tot mijn eigen PC.

Via outlook express, die (uiteraard) gebruik maakt van zelfde gebruikersnaam en wachtwoord, krijg ik overigens zonder problemen de ontvangen e-mails binnen op mijn PC.

Ik zoek een oplossing. Wellicht dat 1 van jullie die heeft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 42791

Kan je wel andere forms normaal gebruiken? Bijvoorbeeld Hotmail of zoiets?

Je zou je browsersettings eens kunnen vergelijken met die van een PC waarmee het inloggen wel lukt.

Als de browsersettings hetzelfde zijn en het lukt nog steeds niet dan zou ik het probleem aan hun kant zoeken.

Je hebt cookies en temp internet files getrashed (voor de zekerheid)?
Heb je toevallig ooit iets aan de scriptingsettings veranderd? (tools > internet options > tab security > custom level)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sharad R
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 20-06 22:23

Sharad R

lurking is an art

klinkt idd als een cookjes probleem. Heb n.l. het zelfde prob gehad toen ik de cookies verkeerd zette met opera.

Welke browser gebruik je??!?.

probeer eens zoals hierboven staat je cookies etc te trashen...ook objexten etc...

The more I learn, the less I know, I just realised

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• punica
  • Registratie: Juli 2000
  • Niet online

punica

Longtime Member

Webmail wil wel eens vaker "brak" zijn, da's een veelvoorkomend probleem. Je kunt op dat moment ook alternatieven proberen zoals postbakje.nl (oh, pas op voor het uitgeven van je wachtwoord ;) )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• intoxicated
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online

intoxicated

Haaaai :w | ALT-S

't Is niet echt nodig om een topic na een maand nog met zo'n mededeling te kicken ;)

"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
- Pastor Richards @ VCPR

Dit topic is gesloten.