"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
En daarom kom ik er nu dan ook niet meer om de reacties te lezen.

Bericht hierboven
Ik heb je reactie een trap omhoog gegeven en de replies daarop een trap naar beneden. Ik vrij veel een nul gemodereerd uitgedeeld om de overige reacties ietsiepietsie vast te spijkeren.
Ik moet zeggen dat de afgelopen weken het reguliere modden wat naar beneden is gezakt waardoor je dit soort dingen krijgt. Daarnaast zit je ook met een systeem waar default mensen kunnen modden. Zo zullen er ook mensen zijn die leuke drop down boxjes ziet staan en daar even mee gaat spelen. Houd je niet tegen met een dergelijk systeem als deze. Daarnaast wilt men ook niet terug naar het oude systeem. Een zelf regulerende systeem heeft voordelen en nadelen. Een van de nadelen zijn situaties als deze, maar hey daar heb je TMF voor
Ik heb de eerste reactie naar de 1 gebracht. in mijn opinie zijn vragen default een 1 tenzij het een wel hele goede vraag is. en jouw reactie staat nu op 2, overigens ben ik meteen even door de hele thread gegaan.
Ik heb de eerste reactie naar de 1 gebracht. in mijn opinie zijn vragen default een 1 tenzij het een wel hele goede vraag is. en jouw reactie staat nu op 2, overigens ben ik meteen even door de hele thread gegaan.
Dank u heren
Helaas is het systeem inderdaad nogal gevoelig voor 'dubieuze factoren'.
"Logica brengt je van A naar B, verbeelding brengt je overal." - Albert Einstein
Hetzelfde topic en dan de reacties volgende op de openingspost:
Deze reactie van mAdRaZ0r op de mijne, krijgt +2 terwijl hij compleet de plank misslaat. Mijn post, alsmede de correctie van killswitch, staan op +1
Deze reactie van mAdRaZ0r op de mijne, krijgt +2 terwijl hij compleet de plank misslaat. Mijn post, alsmede de correctie van killswitch, staan op +1
[IMG]http://veloviewer.com/SigImage.php?a=1d38a&r=2&c=8&u=M&g=p&f=abcdefghij&z=a.gif[/IMG]
Jouw reactie per ongeluk enekelvoudig gekrachtmod op +2. Zach niet dat deze van vandaag was. De andere reacties op 1 gehouden. Ze voegden IMO niet veel toe.bobsnl schreef op 26 September 2003 @ 23:00:
Hetzelfde topic en dan de reacties volgende op de openingspost:
Het staat nu IMO weer redelijk.
Pagina: 1