[Steam] Scant constant mijn hele schijf door

Pagina: 1
Acties:

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:51
Wat zijn dat voor praktijken. Elke keer als Steam opstart dan issie ruim 5 minuten bezig om mijn hele harde schijf te doorzoeken ofzo.

Catch a smile out there!

• Captain Pervert
  • Registratie: Mei 2000
  • Laatst online: 21-12-2025
Dat was (leek?!) inderdaad zo toen Steam net uit was vorige week. Sinds hij zichzelf een paar keer heeft geupdate is het snel, stabiel en loopt CS ook beter. Dus laat hem even lekker uitpruttelen, en op den duur zou het net zo soepel moeten gaan als hier.

Porsche 928 - It's about as fast as you can go without having to eat airline food.

• Glenfiddich
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 19:51
Hij heeft dit nu al 4 keer gedaan. En elke keer als ie klaar was had ik ineens overal in windows 'handige' toolbars

Catch a smile out there!

• Collaborator
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 01-10-2025

Collaborator

You! Cake or Death?

dan heb jij een foute steam versie gedownload volgendsmij, er was er in ieder geval eentje die vol zat met troep.

This space is occupied

Verwijderd

Hier kan je een goede versie downloaden.

Een virus- en/of spyware scan zou ook geen kwaad kunnen. Net als TheEvilCuber zegt, er zwerft een versie rond met veel zooi erin

Verwijderd

Er is bekend dat er een "Steam" is geweest die vol zat met spyware/troep en zelfs een soort virus. Hier heb ik screenshots van op internet gezien en je kunt het ook vinden op www.steampowered.com

Verwijderd

Verwijderd schreef op 26 september 2003 @ 09:19:
Er is bekend dat er een "Steam" is geweest die vol zat met spyware/troep en zelfs een soort virus. Hier heb ik screenshots van op internet gezien en je kunt het ook vinden op www.steampowered.com
Verspreid niet van die onzin, als je op steampowered.com de forums had gevolgd had je geweten dat dat een foutje was, en dat er helemaal geen steam is met spyware. Misschien hoogstens wat nerds die een trojan maken en het steam.exe noemen ofzo.
Pagina: 1