ik heb een programma gemaakt waarmee je de film op een video kaart kan afspelen en op de 2e video kaart is de controlpanel zichtbaar.
hier in kan je een playllist samen stellen, en verplaatsen van items in de playlist.
Nu heb ik het volgende probleem. Als ik bv als filename james bond - golden gun.avi heb crashed mijn programma hierop. haal ik het - teken uit het bestands naam dan werkt het wel.
Hoe kan ik er voor zorgen dat het - teken wel werkt?
items staan als tring in een variabele bv film1="james bond - golden gun.avi"
Hier onder de procedure die ik aan roep:
en in het programma doe ik het volgende om het in te laden:
De fout die ik krijg is type mismatch, runtime error 13
ik hoop dat iemand mij kan helpen
modbreak: Waarom moet ik bij iemand die hier 3+ jaar rondloopt nog steeds de post editen om [code]-tags toe te voegen? Waarom moet ik nog steeds je topictitel fixen? Waarom ken je blijkbaar P&W FAQ - De "quickstart" nog steeds niet straal uit je hoofd?
hier in kan je een playllist samen stellen, en verplaatsen van items in de playlist.
Nu heb ik het volgende probleem. Als ik bv als filename james bond - golden gun.avi heb crashed mijn programma hierop. haal ik het - teken uit het bestands naam dan werkt het wel.
Hoe kan ik er voor zorgen dat het - teken wel werkt?
items staan als tring in een variabele bv film1="james bond - golden gun.avi"
Hier onder de procedure die ik aan roep:
Visual Basic:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
| Public Function ReadIni(KeySection As String, KeyKey As String) As String Dim lngResult As Long Dim strFileName Dim strResult As String * 250 ' Get the full path to the ini-file. AppPath = App.Path If Right(AppPath, 1) = "\" Then strFileName = AppPath & "syskar.ini" Else strFileName = AppPath & "\syskar.ini" End If ' Read the ini-file lngResult = GetPrivateProfileString(KeySection, KeyKey, strFileName, _ strResult, Len(strResult), strFileName) ' Check if the read was successful If lngResult = 0 Then ' If an error occured, return "error". ReadIni = "error" Else ' Return the value. ReadIni = Left(strResult, lngResult) End If End Function |
en in het programma doe ik het volgende om het in te laden:
Visual Basic:
1
| player.temp2.Caption = ReadIni("Playlist", player.track.Caption - 1) |
De fout die ik krijg is type mismatch, runtime error 13
ik hoop dat iemand mij kan helpen
modbreak: Waarom moet ik bij iemand die hier 3+ jaar rondloopt nog steeds de post editen om [code]-tags toe te voegen? Waarom moet ik nog steeds je topictitel fixen? Waarom ken je blijkbaar P&W FAQ - De "quickstart" nog steeds niet straal uit je hoofd?
[ Voor 17% gewijzigd door curry684 op 26-09-2003 00:22 ]