Ik ben op zoek naar een tutorial hoe ik met photoshop 6 een achtergrond van een krant kan maken. Weet iemand waar ik dat kan vinden of hoe ik dat moet doen?
Scannen, en je bent klaar. Desnoods koop je op een groter station een internationale krant, want Engels is natuurlijk een stoerdere taal.
Dat er geen tutorials voor zijn wil zeggen dat de rest van de wereld hoogstwaarschijnlijk ook gewoon een scanner gebruikt. Wat heb je zelf al gevonden of in gedachten?
Dat er geen tutorials voor zijn wil zeggen dat de rest van de wereld hoogstwaarschijnlijk ook gewoon een scanner gebruikt. Wat heb je zelf al gevonden of in gedachten?
[ Voor 58% gewijzigd door Yoozer op 25-09-2003 23:42 ]
teveel zooi, te weinig tijd
Het lijkt mij ook het makkelijkst om gewoon een foto of scan van een krant te maken en deze dan als achtergrond layer in photoshop te gebruiken. Waarom moeilijk doen als het makkelijk kan ? Of gaat het meer om zelfgeschreven tekst die eruit moet komen te zien als een krant ?
Verwijderd
Layer maken ..
beetje licht grijs aanmaken en vol gooien ..
Filter > Texture > Texturizer
daar staan wel wat bruikbare dingen .. om een achtergrond voor een karnt te maken
[edit]
keb er even een gemaakt, wel met PS7
http://the.noodleznetwork.nl/pink-eye/krant_bg.gif
beetje licht grijs aanmaken en vol gooien ..
Filter > Texture > Texturizer
daar staan wel wat bruikbare dingen .. om een achtergrond voor een karnt te maken
[edit]
keb er even een gemaakt, wel met PS7
http://the.noodleznetwork.nl/pink-eye/krant_bg.gif
[ Voor 39% gewijzigd door Verwijderd op 25-09-2003 23:56 ]
Verwijderd
Hmm t'zal wel aan me tft scherm liggen, maar bij mij is dat gewoon wit 
Damnz geeft wel even aan wat het kleur verschil tussen tft en crt kan zijn
Damnz geeft wel even aan wat het kleur verschil tussen tft en crt kan zijn
als je daar wit ziet dan zal ik nog eens naar je contrast en brightness kijken... dan heb je nl. een erg vertekend beeld van wat er eigelijk staat.
wat dacht je van zelf eens iets proberen?
Intentionally left blank
Pagina: 1
Dit topic is gesloten.
![]()