Ik heb hier een ong 4 maanden oude GeForce 4800Ti in mijn ASUS moederbord zitten maar ik startte vanochtend mijn PCtje op en alles ging goed totdat mijn desktop tevoorschijn kwam, naja deels want er kwamen allemaal rare paarse blokken op het scherm en je kon niks meer zien
Rebootte helpte niet, toen kwam het al bij het win2k start scherm (dat balkje dat volloopt). Ik kon gewoon via vnc mn pc raadplegen ed maar het beeld was gewoon weg!! Er zit nu andere kaart in dus kan niet aan de AGP slot liggen denk ik, hoe kan het dat die kaart nu al stuk is? Komt het soms door mijn resolutie (1280x1024 @ 32bit @ 60hz)?
Verwijderd
Mhmm, lijkt mij er op dat je kaartje te warm wordt...... Is je cooler misschien stuk of wordt hij niet gekoelt?? Of "indien je hem hebt overgeclockt" te verovergeclockt??
Verwijderd
Ik denk dat je kaart echt stuk is en dan wel het geheugen. Ik heb hetzelfde gehad met een ti 4400 van msi. Je hebt dan al rare gekleurde blokken bij het opstarten van windows. Al bij het inloggen ne die blokken zitten links en rechts door je beeld heen. Je hebt toch garantie als dat binnen een jaar gebeurd. Gewwon mee terug gaan dan. Succes.
-
[ Voor 129% gewijzigd door Dre op 06-09-2013 18:44 ]
hmm erin eruit erin eruit
Nope hetzelfde alleen zitten de strepen elke keer op andere plek
Ik ga er iig meer terug heb helaas hier geen andere pc om op te testen en te warm lijkt me niet aangezien de hele nacht heeft uitgestaan en overgeklokt is ie niet
offtopic:
Waar jij het nu over hebt heeft weinig te maken met videoplanken

Waar jij het nu over hebt heeft weinig te maken met videoplanken
[ Voor 38% gewijzigd door Banshee op 25-09-2003 21:25 ]
Verwijderd
Maakt niet uit, bij het opstarten wordt hij gelijk al behoorlijk warm, voel eens als hij de pc aanstaat..... verbrand je je vingers dan weet je de oorzaak....
Ik durf met 99.99% zekerheid te zeggen dat het niet aan je reso ligtKomt het soms door mijn resolutie (1280x1024 @ 32bit @ 60hz)?
Ik zou inderdaad gewoon alvast een mailtje sturen naar de winkel waar je hem hebt gekocht (in geval van een onlinewinkel) anders ga je er gewoon even mee terug naar je winkel. Waarschijnlijk is je geheugen kapot
Inderdaad, ze zijn zelfs verplicht 2 jaar fabrieksgarantie te gevenvolgens mij is 1 jaar geen "redelijke termijn" voor een videokaart dat die stuk gaat. (consumenten bond e.d )
[ Voor 22% gewijzigd door w0w op 25-09-2003 21:25 ]
-
[ Voor 100% gewijzigd door Dre op 06-09-2013 18:45 ]
Afhankelijk van de fabrikant heb je een aantal jaar garantie. Op Club3d zat geloof ik 1 jaar. Maar dat hebben ze vanuit de leverancier gewoon 1 jaar extra gedaan terwijl Club3d dat niet ondersteunt. Netals Asus moederborden die hebben gewoon 3 jaar garantie. Het is gewoon een garantiegeval en meteen terug gaan of terug sturen met een brief erbij.
I hit the CTRL key, but I'm still not in control!
TI4800 = TI4600 8xti4800 is toch een ti4200 met agp 8x
TI4800SE= TI4400 8x
TI4600 = Hoger geclockte TI4400
TI4400 = Hoger geclockte TI4200
TI4200 8x= TI4200 8x (duh
Kweenie zeker of dit gelemaal klopt maar volgens mij wel
Volgens mij is ook Club3d minimaal 2 jaar verplichtOp Club3d zat geloof ik 1 jaar.
[ Voor 16% gewijzigd door w0w op 25-09-2003 22:36 ]
Ik heb dit ook wel eens met mijn oude TI4600 kaart gehad.
Toen heb ik de drivers eraf gehaald.
En weer de laatste nieuwe erop gezet.
En toen was het bij mij weg.
Probeer dus eens de drivers te verwijderen en eropnieuw opzetten.
Toen heb ik de drivers eraf gehaald.
En weer de laatste nieuwe erop gezet.
En toen was het bij mij weg.
Probeer dus eens de drivers te verwijderen en eropnieuw opzetten.
Xbox Series X - NL DarthVader // Playstation 5 - Pijja82 // Twitter - MSFT_Daan // Ipad Pro // Iphone 17 Pro Max 256GB / LG OLED G5 65”
Verwijderd
Verplicht of niet, als jij die garantie niet krijgt sta je met lege handen. Wat wil je doen, een procedure beginnen? 99.9% van de mensen hier weet niet eens bij welke rechter ze zo'n vordering aanhangig zou moeten maken. En jij neemt geen advocaat à EUR 175 per uur in de arm voor een lullig kaartje van 100 euro.yojordi schreef op 25 september 2003 @ 21:23:
[...]
Inderdaad, ze zijn zelfs verplicht 2 jaar fabrieksgarantie te geven
Verwijderd
Ik heb hetzelfde ook gehad met mijn leadtek gf4ti4200.
Allemaal rare blokjes en vreemde (gekleurde) strepen.
Bewoog ik de muis dan kon ik zien dat die rare blokjes wat gingen trillen.
Deze videokaart was toen overleden. (na 4 weken)
Met het programma checkit pro heb ik de videokaart getest en bleek deze dus defect te zijn
Met het programma checkit pro heb ik de videokaart getest en bleek deze dus defect te zijn
Hoe heb je dat programma gerund? Ik heb geen 2 AGP sloten...Verwijderd schreef op 26 September 2003 @ 01:11:
Ik heb hetzelfde ook gehad met mijn leadtek gf4ti4200.
Pagina: 1