hallo, ik heb achter informatie gezocht op google, altavista en hier op het forum maar heb niet echt iest gevonden dat mij kan helpen.
Ik heb een 5.1 set en wil af en toe alleen mijn front speakers gebruiken bij het beluisteren van van muziek in media player 9. (ik gebruik MP9 alleen voor muziek.) Daarom vraag ik mij af ofdat het mogelijk is om softwarematig dit aan te passen dat wanneer ik mediaplayer gebruik, er alleen geluid geproduceerd wordt door mijn frontspeakers, en wanneer ik bv powerdvd of een game speel er gebruik wordt gemaakt van mijn volledige 5.1 set.
Specs:
- Audigy2
- Creative megaworks 5.1 THX (voor dvd's en games dus)
- 2*celestions f10 (worden ook gebruikt bij de 5.1 opstelling als fronts)
- Yamaha ax-396 (versterker voor de fronts)
Ik heb een 5.1 set en wil af en toe alleen mijn front speakers gebruiken bij het beluisteren van van muziek in media player 9. (ik gebruik MP9 alleen voor muziek.) Daarom vraag ik mij af ofdat het mogelijk is om softwarematig dit aan te passen dat wanneer ik mediaplayer gebruik, er alleen geluid geproduceerd wordt door mijn frontspeakers, en wanneer ik bv powerdvd of een game speel er gebruik wordt gemaakt van mijn volledige 5.1 set.
Specs:
- Audigy2
- Creative megaworks 5.1 THX (voor dvd's en games dus)
- 2*celestions f10 (worden ook gebruikt bij de 5.1 opstelling als fronts)
- Yamaha ax-396 (versterker voor de fronts)