Toon posts:

9600 pro +p4p800 probleempie

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
het volgende is het geval mijn chieftec 360w voeding, 2x256mb infineon, p4 2,4g 800fbs en ati sapphire radeon 9600 pro zitten gezellig met elkaar in mijn chieftec kast _/-\o_
maar na de eerste boot van dit systeem : GEEN BEELD :( !! videokaart eruit -> aan -> netjes 3 piepies. kaart erin -> beeld joepie beetje in de bios liggen knutselen, en toen ineens zwoep -> geen beeld! 1,2,3 14x rebooten, booten doet ie wel, maar geen beeld. beeld scherm is ok (hebk met een laptop kunnen testen), maar ik heb geen extra vga kaartje of onboard vga dus kan niet testen waar het nu in zit moederbord of vga of toch een bios updateje. het rare is dat hij compleet at random hij soms wel of geen beeld geeft?? iemand een idee, de leverancier leek wel verstand van zaken te hebben en rade mij aan toch met een geleend kaartje een bios updateje te draaien, de leverancier van mijn mobo schoof het meteen af op de videokaart (lekker makkelijk)

pweeeees pwitty pweees help me here :'(

ahumm thnx

bebhionn

• Roflmao
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21:14
Dat is een redelijk nieuwe kaart, mijn advies, terug naar winkel en garantie eisen, een kaart hoort PERFECT te werken zonder probs, maar probeer het eerst op een ander pc

Verwijderd

Topicstarter
ja heb een oud ati kaartje geregeld om te kijken of het idd aan de videokaart ligt. en om te kijken of die bios update idd zorgt voor het wel weer opstarten van mijn pctje. vindt t echt vreemd, helemaal omdat hij het niet standaard wel of niet doet. het is 9 van de tien keer geen beeld en dan ineens wel?? en dan bij de eerste de beste keer rebooten, grrrrrrrr niks.
hoopte dat iemand dit probleem eerder bij de hand had gehad met soort gelijke config. die meteen kon zeggen: " ohhh dat ligt daaraan" maar idd ding zou theoretisch moeten werken natuurlijk! en voor 174,- mag dat ook wel! THNX ANYWAYS

• Talon
  • Registratie: Maart 2001
  • Laatst online: 15-08 22:24

Talon

Booooom !

Ik neem aan dat je de BIOS al een keer gerest hebt ?
voor het geval dat hij nog een andere videokaart ID probeert uit te lezen ...

Verwijderd

Topicstarter
yep tried that, echt butt probleem, maar zoals gezegd ga ik maandag ff testen met een oud geleend ati kaartje wie weet.