Toon posts:

wrom doen we zo moeilijk?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
adjes gooi aub het forum zo snel mogelijk weer open en waarschuw heel wat mensen

iedereen wil het snel terugkrijgen en zo raken jullie allemaal mensen kwijt.

Verwijderd

DAAR BEGINT HET GEZEIK

Ach man, dat zou de adjes wat verrotte als er mensen weggaan |:(

En WROM moeten hier zoveel topics over worden geopenD? Ik vinnut ook erg maar dan geen 20 topics in Lieve Adjes aub, enige vervuiling >:)

• Config
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 06-01-2025
Hmm..overhaast :)

Verwijderd

Mij toch niet config ;(

• Longbowh
  • Niet online
de meeste mensen die op het onzinforum zaten kwamen ALLEEN maar daar, dus de kans dat ze gemist zullen worden is klein :)

* Longbowh vindt dat het OF dicht moet blijven, trekt veels te veel raar volk aan >:)

• GraasGast
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 30-09-2025

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 03 december 2000 11:31 schreef Longbowh het volgende:

[..]
de meeste mensen die op het onzinforum zaten kwamen ALLEEN maar daar, dus de kans dat ze gemist zullen worden is klein :)

* Longbowh vindt dat het OF dicht moet blijven, trekt veels te veel raar volk aan >:)
Dank je...ik ben best wel die-hard onzinner, maar ook full-time tweaker...

• JackBol
  • Registratie: Maart 2000
  • Niet online

JackBol

Security is not an option!

Overdag was het onzin forum cool.
en ben ik er een weekendje niet... gaat de hele toko dicht!
Ben ik gewoon zwaar de dupe van ;(

naja... ik begrijp ut wel...
Dit is trouwens ook beter voor zijn stage :P
nu heb ik tenminste tijd om mijn werkstuk te maken :)

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 03 december 2000 11:34 schreef Dirk-Jan het volgende:
Overdag was het onzin forum cool.
en ben ik er een weekendje niet... gaat de hele toko dicht!
Ben ik gewoon zwaar de dupe van ;(

naja... ik begrijp ut wel...
Dit is trouwens ook beter voor zijn stage :P
nu heb ik tenminste tijd om mijn werkstuk te maken :)
Ghaha...same here!

• Capo
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Ach ga maar weg..... de echte tweakers blijven toch wel... de rest kan mooi fok of scholieren besmetten met onzin shit.

• Kaj.
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online

Kaj.

1 LED is niet genoeg

GraasGast-> Longbowh had het over de meesten, daar hoeft dus niet iedereen zich aangesproken te voelen...:)

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 03 december 2000 11:48 schreef Kaj. het volgende:
GraasGast-> Longbowh had het over de meesten, daar hoeft dus niet iedereen zich aangesproken te voelen...:)
Dat is waar...maar die meesten wazren over het algemeen de echte flamers, die niet onzin gebruiken om bij te komen van hun tweak activiteiten of om gewoon gezellig te waazen terwijl het nergens over gaat, maar om hun frustraties te uiten...zij vormen de probleemgroep, en hen moeten we bannen!

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op zondag 03 december 2000 11:48 schreef Kaj. het volgende:
Ik kom toch vaker ergens anders dan dat ik gedacht had :P

Ik het forum trouwens dicht, of /dev/null??

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/spott/Image1.gif

Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 09:06 schreef TWEETY het volgende:
adjes gooi aub het forum zo snel mogelijk weer open en waarschuw heel wat mensen

Tweakers (een aantal wannabees waarschijnlijk) zijn net kleine kinderen.. die moeten een pak op hun donder krijgen, als ze stout zijn.. aangezien ze alleen een grote BEK hebben achter de PC, waar toch niemand hun (lelijke) kop kan zien. Durven ze hun (puberale) grote bek wel op te zetten en anderen irriteren. Aangezien ze toch niet luisteren, omdat ze dat niet begrijpen als je dat zegt (hun inteligentie kan je niet meten, daar moet je naar graven) Kan je blijkbaar maar 1 ding doen, zorgen dat ze niets meer kunnen doen om de boel te verzieken...

En de zin "en zo raken jullie mensen kwijt.."
Euhm, kort gezegd ?? GRAAG, want blijkbaar horen hier ook een aantal van die zeikertjes bij, die ben je liever kwijt dan rijk...

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Agreed!

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 12:39 schreef Wolvie het volgende:

[..]
Tweakers (een aantal wannabees waarschijnlijk) zijn net kleine kinderen.. die moeten een pak op hun donder krijgen, als ze stout zijn.. aangezien ze alleen een grote BEK hebben achter de PC, waar toch niemand hun (lelijke) kop kan zien. Durven ze hun (puberale) grote bek wel op te zetten en anderen irriteren. Aangezien ze toch niet luisteren, omdat ze dat niet begrijpen als je dat zegt (hun inteligentie kan je niet meten, daar moet je naar graven) Kan je blijkbaar maar 1 ding doen, zorgen dat ze niets meer kunnen doen om de boel te verzieken...

En de zin "en zo raken jullie mensen kwijt.."
Euhm, kort gezegd ?? GRAAG, want blijkbaar horen hier ook een aantal van die zeikertjes bij, die ben je liever kwijt dan rijk...
Tweaker wannabee:? ach had mijn 1541 drive al omgebouwd van serieel naar parrallel en mijn 8087 van koelblok voorzien en 60% OC 5@8Mhz
Moesten de meeste nog geboren worden denk ik.

Maar inderdaad dit is een zeer volwassen reactie.
Een schoolvoorbeeld hoe tweakers met hun taalgebruik om moeten gaan.
Als iedereen zich nu zo gedraagt komt het wel goed.

With kind regards,

HBM

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
Zelf vind ik het niet zosuper erg dat het onzin forum dicht is. Probleem is alleen nu dat al die newbies nu hun ZEEEEEEEEEER irritante 'hoe doe ik zo'n icon' & 'hoe werken die plaatjes' topics in SG moeten zetten. Als we nou eerst daar een wat aan doen, dan komt er teminste al een heleboel onzin minder.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

Verwijderd

Weetje.. Ik zit al vanaf 93 op internet.. Ik heb veel gezien en veel meegemaakt.. Tot een paar jaar geleden waren het allemaal zeer hechte groepen en was er eigenlijk zelden iets bijzonder qua ruzie e.d.

THAN CAME THE ATTACK OF THE KUTKOTERS (zo noemde wij het altijd)
Hiermee bedoel ik de groep "kleine kinderen" die van pappie een kabeltje of een modempie kregen... AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHH!
Zo zijn er al een aantal zaken flink verknalt.
earthquake forum is gesloten, door allerlei uitlatingen (dat was eerst niet), kanalen op irc gesloten, door misdragingen e.d. (ook dat was eerst niet), nu hoor ik hier alweer een aantal dingen... Dan denk ik... zucht.... Dus FLINK aanpakken die hap, geen discussies, eraf raggen die hap. gelijk ban van een week... als het dan nog niet werkt, weer een week... dan nog niet ? PERM ban erop, geen gezeur..
Ik adminde bijna alle quake servers in Nederland. ALS er al gekloot werd, dan ICQ-de men me, als ik er kwam was het al over... (oke oke, binnen redelijke maten dan)
Dat kwam, omdat ik de grootste raddraaiers een PERM ban op IP gegeven had... als ze nog gebruik wilde maken van de servers, moesten ze met phone inbellen... en dat is duur.
Ik waarschuwde altijd netjes, maar was het zover, dan kon je het wel vergeten...
Misschien hier ook een oplossing ?? Ik vind dat "de vrede" op sites als dit best iets waard is.

• GraasGast

GraasGast

Analogue Heaven

Op zondag 03 december 2000 13:04 schreef Wolvie het volgende:
Weetje.. Ik zit al vanaf 93 op internet.. Ik heb veel gezien en veel meegemaakt.. Tot een paar jaar geleden waren het allemaal zeer hechte groepen en was er eigenlijk zelden iets bijzonder qua ruzie e.d.

THAN CAME THE ATTACK OF THE KUTKOTERS (zo noemde wij het altijd)
Hiermee bedoel ik de groep "kleine kinderen" die van pappie een kabeltje of een modempie kregen... AAAAAAAAAAARRRRRRRRRRRHHHHHHHHHHHH!
Zo zijn er al een aantal zaken flink verknalt.
earthquake forum is gesloten, door allerlei uitlatingen (dat was eerst niet), kanalen op irc gesloten, door misdragingen e.d. (ook dat was eerst niet), nu hoor ik hier alweer een aantal dingen... Dan denk ik... zucht.... Dus FLINK aanpakken die hap, geen discussies, eraf raggen die hap. gelijk ban van een week... als het dan nog niet werkt, weer een week... dan nog niet ? PERM ban erop, geen gezeur..
Ik adminde bijna alle quake servers in Nederland. ALS er al gekloot werd, dan ICQ-de men me, als ik er kwam was het al over... (oke oke, binnen redelijke maten dan)
Dat kwam, omdat ik de grootste raddraaiers een PERM ban op IP gegeven had... als ze nog gebruik wilde maken van de servers, moesten ze met phone inbellen... en dat is duur.
Ik waarschuwde altijd netjes, maar was het zover, dan kon je het wel vergeten...
Misschien hier ook een oplossing ?? Ik vind dat "de vrede" op sites als dit best iets waard is.
Je hebt helemaaaal gelijk, maar het zijn die kutkoters die gebanned moeten, niet Onzin wat dicht moet!!

Verwijderd

Dirkjan: Het forum is niet weggegooid, maar gewoon dicht. Alleen admins en mods kunnen er nu in. daarom zie je ook in de zoekopdrachten geen topics in het onzinforum meer

• drZymo
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 10-02 20:42
inderdaad. Mischien een ideetje. Een minimale leeftijd aan GoT, met zoiets als adultcheck ofzo :)
Maarja dat levert weer zoveel gedoe, zodat er niemand komt.

Ander ideetje is mischien een soort test voordat je binnen gelaten word. Zoeits om je kennis van Computers en dergelijke een beetje te toetsen. Zou een heleboel onzinners weg laten.

"There are three stages in scientific discovery: first, people deny that it is true; then they deny that it is important; finally they credit the wrong person."

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op zondag 03 december 2000 13:15 schreef Paz het volgende:
Dirkjan: Het forum is niet weggegooid, maar gewoon dicht. Alleen admins en mods kunnen er nu in. daarom zie je ook in de zoekopdrachten geen topics in het onzinforum meer
nu zie je eens wat je buiten onzin hebt gepost...

tovh nog genoeg niet, om mezelf een tweaker te mogen noemen:?

maaruh... nu zou ik braag eens willen zien hoeveel posts iedereen heeft, zonder onzin mee te tellen... dan maak je pas onderscheid tussen de GoTtens en de Onzinners...

• dwaas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 02-02 15:27

dwaas

_

als we HlPdSk nou eens wat meer CTRL geven.

hij is vrijwel 1 met het tweakers forum (ook op OF)

en dan kan hij samen met de modjez oordelen over wie pleite mag.

ik weet van mezelf dat ik geen verkeerde dingen heb gezegd op OF.

ik ben 1 van de onschuldigen die eronder lijdt :'(:(

King for a day,... fool for a lifetime.

• Obi
  • Laatst online: 16-12-2025

Obi

Dat zeg ik dus al weken... Ik vind zowiezo dat óf de onzin posts niet mee moeten tellen, óf het aantal posts gewoon niet zichtbaar zou moeten zijn voor de members...
Klik maar op mijn naam om te kijken of ik nog wel 's buiten het onzin heb gepost...

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op zondag 03 december 2000 13:23 schreef dwaas het volgende:

mij best... Ik heb em laatst nog 8000 blokjes geschonken... dadelijk gaat het erom wie em het best om kan kopen :P;)

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 13:16 schreef drZymo het volgende:
inderdaad. Mischien een ideetje. Een minimale leeftijd aan GoT, met zoiets als adultcheck ofzo :)
Maarja dat levert weer zoveel gedoe, zodat er niemand komt.

Ander ideetje is mischien een soort test voordat je binnen gelaten word. Zoeits om je kennis van Computers en dergelijke een beetje te toetsen. Zou een heleboel onzinners weg laten.
Nah, das onzinnig, want wij mogen nooit bepalen wie er wel en niet op de site mag komen... dat zou ook niet goed zijn. Maar je kan wel een bepaald publiek weren, door een soort "trustees" te creeeren, waar mensen opzitten die al lang op site komen en die zich normaal gedragen. (shit, had ik me maar eerder aangemeld :P)

Tenminste... ik neem aan dat iemand van ruim 25 iets beter "neutraal" kan zijn als iemand van 15...

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 12:54 schreef drZymo het volgende:
Zelf vind ik het niet zosuper erg dat het onzin forum dicht is. Probleem is alleen nu dat al die newbies nu hun ZEEEEEEEEEER irritante 'hoe doe ik zo'n icon' & 'hoe werken die plaatjes' topics in SG moeten zetten. Als we nou eerst daar een wat aan doen, dan komt er teminste al een heleboel onzin minder.
gewoon niet reageren ? :)

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Op zondag 03 december 2000 13:37 schreef Wolvie het volgende:

[..]
Nah, das onzinnig, want wij mogen nooit bepalen wie er wel en niet op de site mag komen... dat zou ook niet goed zijn. Maar je kan wel een bepaald publiek weren, door een soort "trustees" te creeeren, waar mensen opzitten die al lang op site komen en die zich normaal gedragen. (shit, had ik me maar eerder aangemeld :P)

Tenminste... ik neem aan dat iemand van ruim 25 iets beter "neutraal" kan zijn als iemand van 15...
hey nix tegen jonge mensen he! Ook tom is pas 17, en toch kan die vent goeie beslissingen nemen... Ben ut er niet altijd mee eens, maar na 2 uur zie je toch dat die ut beste heeft gedaan...(Die uitschieter van 2 weken geleden daar gelaten, maar dat kan iedereen gebeuren...)

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 13:47 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]
hey nix tegen jonge mensen he! Ook tom is pas 17, en toch kan die vent goeie beslissingen nemen... Ben ut er niet altijd mee eens, maar na 2 uur zie je toch dat die ut beste heeft gedaan...(Die uitschieter van 2 weken geleden daar gelaten, maar dat kan iedereen gebeuren...)
Het gaat niet om leeftijd, maar om verantwoordelijkheid

• Sassie
  • Registratie: November 1999
  • Laatst online: 20:13
Op zondag 03 december 2000 09:06 schreef TWEETY het volgende:

Mooi opgeruimd staat netjes....>:)
Laat ze maar lekker weggaan dan hou je de nette mensen tenminste nog over.

Verwijderd

LOL:

Je zoekactie naar 'hlpdsk' leverde 2862 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Nu heeft hij ineens stuk minder posts ;)

[edit]
en dan deze:
Je zoekactie naar 'sweet pumpkin' leverde 51 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

ROFLMAO

Verwijderd

[quote]Op zondag 03 december 2000 12:54 schreef drZymo het volgende:

Hmmm.. ik denk dat nieuwe mensen ook een kans moeten krijgen..

• alt-92
  • Niet online

alt-92

ye olde farte

Daar is een FAQ voor.
Die moet je lezen.
Wat dat betreft zou het geen verkeerd zijn die FAQ bij je aanmelding op te sturen, evt. met een accept/deny button ofzo >:)

ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - the social skills of a thermonuclear device

Verwijderd

Dit is een serieus forum en nu komen de
onzin gasten hier om hun rubriek terug te krijgen en daar baal ik van|:(
Ga nu met zijn allen naar fokzine en ga daar
keet trappen en niet hier:(

• JackBol
  • Niet online

JackBol

Je zoekactie naar 'Dirk-Jan' leverde 447 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

Je zoekactie naar 'mixmaster' leverde 183 resultaten op. Resultaten 1 - 50.

owh...

tja.. als je het zo bekijkt :D

• JackBol
  • Niet online

JackBol

[quote]
Op zondag 03 december 2000 18:45 schreef JUDE het volgende:
Op zondag 03 december 2000 12:54 schreef drZymo het volgende:

Hmmm.. ik denk dat nieuwe mensen ook een kans moeten krijgen..
zeker als je er zo uit ziet: :9~:9~:9~

Afbeeldingslocatie: http://home.wanadoo.nl/spott/jude.jpg

Verwijderd

JEETJE w8 ik betaal de bleekbehandeling voor dr :r

• Theeboon
  • Laatst online: 10-02 08:48

Theeboon

theebonen bestaan!

ik denk niet dat ze 't fijn vind om d'r foto hier te laten posten.....

of is dat je nieuwe vriendin ofzo? :?

"I sit in my room and imagine the future."

Verwijderd

Van mij mag onzin dicht blijven! Ik zit er toch zelden alleen als ik me heel erg verveel (ziek ben ofzo en dus iedereen op school/werk zit).

Aan de andere kant, ik kom er dus nooit, dus ik erger me er ook niet aan.
Voor de mensen die het wel leuk vinden wil ik daarom wel even meedenken.

Misschien is het iets om mensen pas op het onzin-forum toe te laten als ze bijv 200 posts hebben. Wil er iemand die 200 posts snel halen en troep gaan verspreiden op de nuttige forums dan moet hun tellertje weer gewoon op 0 gezet worden of geband worden.
Zo krijg je dus meer serieuze mensen op het onzin forum en zo krijg je dus ook (helemaal na een tijdje) veel meer mensen die meedenken in de serieuze forums. En omdat je dan dus meer serieuze mensen krijgt op het onzin forum, kan er daar de extra controle van naar bijv sg.

Uiteraard vind ik ook dat dit geld voor de mensen die er nu zitten en niet alleen voor de newbies', van die mensen moet dus van het totaal aantal posts wat ze hebben, de onzin posts niet meegeteld worden voor de toegan tot het onzin forum.

Ik denk dat dit een hele goede oplossing is!
Of het te behalen is is een ander verhaal, want volgens mij zou het best moeilijk zijn om zo'n systeempje te maken, ik kan het niet ig.

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 13:23 schreef dwaas het volgende:

Hmm :)

Verwijderd

Op zondag 03 december 2000 13:28 schreef Dirk-Jan het volgende:

[..]
mij best... Ik heb em laatst nog 8000 blokjes geschonken... dadelijk gaat het erom wie em het best om kan kopen :P;)
Hmm >:)

;)

Maar dat idee van 'trustees' .. misschien dat daar iets mee te doen is.

Verwijderd

Ik vind dat het wel een beetje overdreven is om een forum totaal de sluiten. Ze hebben middelen genoeg om de mensen die echt te ver gaan te bannen. Zelfs op IP's. Dit is zo echt niet de juiste manier en straks komt er niemand meer.

Verwijderd

Heb wel een ideetje!! er moet gewoon een soort van post & punten systeem komen. Een nuttige tweaker die zijn kennis enzo deelt met andere tweakers krijgt sneller en makkelijker toegang tot bepaalde topics/forums dan een beginnende tweaker of een tweaker die alleen wat loopt te kutten. Maar iets zodat je pas als newtweaky pas naar de andere forums toe kan als je 200 post hebt die ook van kwaliteit waren. Dus niet post met hallo en dan 10x of zo.

Zoiets da lijkt mij wel een goed idee maar ja wie ben ik.

(8>

Verwijderd

Op maandag 04 december 2000 12:18 schreef 8RolsRoys8 het volgende:
Heb wel een ideetje!! er moet gewoon een soort van post & punten systeem komen. Een nuttige tweaker die zijn kennis enzo deelt met andere tweakers krijgt sneller en makkelijker toegang tot bepaalde topics/forums dan een beginnende tweaker of een tweaker die alleen wat loopt te kutten. Maar iets zodat je pas als newtweaky pas naar de andere forums toe kan als je 200 post hebt die ook van kwaliteit waren. Dus niet post met hallo en dan 10x of zo.

Zoiets da lijkt mij wel een goed idee maar ja wie ben ik.

(8>
Vooral niet lezen wat anderen en in dit geval ik al hierboven heb beschreven he?
Pagina: 1