Ik heb gisteren Libranet Classic 2.7 even uitgeprobeerd, en het ziet eruit als de ideale desktop Debian. Nu zit ik met een groot probleem. Elke package die ik wil installeren (zelfs al is het nog tijdens de installatie) gaat fout. Hij geeft aan:
Dit heb ik dus tijdens de installatie, maar ook na de installatie van het basissysteem (dat werkt wel!). Apt-get update werkt ook niet.
Heeft dit temaken met dat het Libranet Classic is en ik dus een speciale cd moet kopen voor packages (
) of is er iets anders mis?
Ik heb last van dit probleem, bij elke groep packages die ik installeer.
code:
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
| Installing [packagegroepnaam] software --------------------------------------------------- Reading Package List ... Done Building Dependency Tree ... Done E: Couldn't find package tk8.3 Reading Package List ... Done Building Dependency Tree ... Done Error: Error when installing package group "[packagegroepnaam]" Package installation failed |
Dit heb ik dus tijdens de installatie, maar ook na de installatie van het basissysteem (dat werkt wel!). Apt-get update werkt ook niet.
Heeft dit temaken met dat het Libranet Classic is en ik dus een speciale cd moet kopen voor packages (
Ik heb last van dit probleem, bij elke groep packages die ik installeer.
^ Wat hij zegt.