Ok, ik heb vandaag nieuw geheugen aangeschaft voor in de pc (joh?!), ik heb nu 2x 256MB en 1x 512MB PC2700 DDR Ram erin zitten. Goed, ik heb daarna Windows XP opnieuw geinstalleerd voor de zekerheid. Na het installeren ben ik drivers gaan installen, en alle andere software en zo. Het vage is dat ik dit nog nooit eerder heb gehad met dezelfde software (hij deed het trouwens ook al voor het nieuwe geheugen). Met het nieuwe geheugen werkt verder mijn pc echt perfect, alleen zodra ik op start-->afsluiten klik en dan kies voor shut down, dan krijg ik de volgende melding:
End program - You should not see me...
Echt heel vaag. Ik krijg ook niet de mogelijkheid om deze te beeindingen, want hij verdwijnt vrijwel meteen weer. Daarna kan ik doen wat ik wil, behalve opnieuw afsluiten, dan doet ie gewoon niks en ook geen programma's meer starten omdat veel DLL's al zijn geunload. Ik heb de search afgezocht en de Microsoft site, maar heb hier geen antwoord op kunnen vinden. Hoe is dit mogelijk en waaraan zou dit kunnen liggen?
Mijn systeem:
- Windows XP Pro (incl. SP1)
- ASUS A7V8X (met laatste bios versie)
- 1024MB DDR PC2700
- Club3D BBA RadeOn 9700 np (Catalyst 3.6 drivers, heb 3.7 ook al geprobeerd)
- Creative SB Audigy Player (met laatste driverpack)
- BroadCom Integrated Controller (OnBoard met laatste drivers)
- Iyama VisionMaster 1450
- Logitech MX700
- Logitech Internet Navigator Special Edition
Kan iemand mij misschien helpen? Ik wordt er gek van om eerlijk te zijn, zeker omdat ik dit nooit eerder heb gehad.
End program - You should not see me...
Echt heel vaag. Ik krijg ook niet de mogelijkheid om deze te beeindingen, want hij verdwijnt vrijwel meteen weer. Daarna kan ik doen wat ik wil, behalve opnieuw afsluiten, dan doet ie gewoon niks en ook geen programma's meer starten omdat veel DLL's al zijn geunload. Ik heb de search afgezocht en de Microsoft site, maar heb hier geen antwoord op kunnen vinden. Hoe is dit mogelijk en waaraan zou dit kunnen liggen?
Mijn systeem:
- Windows XP Pro (incl. SP1)
- ASUS A7V8X (met laatste bios versie)
- 1024MB DDR PC2700
- Club3D BBA RadeOn 9700 np (Catalyst 3.6 drivers, heb 3.7 ook al geprobeerd)
- Creative SB Audigy Player (met laatste driverpack)
- BroadCom Integrated Controller (OnBoard met laatste drivers)
- Iyama VisionMaster 1450
- Logitech MX700
- Logitech Internet Navigator Special Edition
Kan iemand mij misschien helpen? Ik wordt er gek van om eerlijk te zijn, zeker omdat ik dit nooit eerder heb gehad.
[ Voor 6% gewijzigd door Godjira op 25-09-2003 20:04 ]